Shoutbox: [27-04] steve-k⋆: The Prophet
Kevin -
ik heb de admin ze msn  :$
Abrikozenjam -
Iedereen is gek (behalve ik)!
On 04-08-2008 17:24:58, Opperhoofd wrote:

On 04-08-2008 17:24:23, Opperhoofd wrote:

On 04-08-2008 13:53:25, Odyssee wrote:

Like u have to be a child to use msn  :aww:


Jij vindt het normaal dat volwassenen zitten te MSN-en?

Je vindt niet dat die wel iets beters te doen hebben dan te gaan zitten chatten?  =]


Dat is iets voor de kinders.

Volwassenen hebben de tijd en de mogelijkheden met hun vrienden af te spreken op welk tijdstip dan ook.  :yes:


ok.. wat doe je dan op forums en comments bij livesets? Want je kan beter naar vrienden gaan, welk tijdstip dan ook  :W Ja sry maar msn mag iedereen en als dat niet kan, kan jij hier ook niet spammen.
Meistro -
denkt hij nou egt dat ik mijn msn aan hem ga geven  :star:
RJBanthum -
Punt is dat chatten multifunctioneel is... je hoeft het niet per se te gebruiken voor socializing. Ik ken veel mensen die het als virtuele werkplek gebruiken... maar ja, dat is dan meestal niet MSN, maar een of ander kantoorprogramma voor te chatten... speciale functies etc...

Maar ik loop ook niet zo te koop met mn msn... wat heb je aan 4839 contactpersonen van wie je er hooguit 30 'kent' en met name 'spreekt'!
Opperhoofd -
On 05-08-2008 00:29:07, RJBanthum wrote:

Punt is dat chatten multifunctioneel is... je hoeft het niet per se te gebruiken voor socializing. Ik ken veel mensen die het als virtuele werkplek gebruiken... maar ja, dat is dan meestal niet MSN, maar een of ander kantoorprogramma voor te chatten... speciale functies etc...

Maar ik loop ook niet zo te koop met mn msn... wat heb je aan 4839 contactpersonen van wie je er hooguit 30 'kent' en met name 'spreekt'!


Natuurlijk.  :D

Maar is het je weleens opgevallen dat wanneer er geen discussie is er op lsdb uren geen Comments worden gegeven.  :w00t:

Dan valt het telkens helemaal stil.  :thumbsup:
Djordy -
On 04-08-2008 19:26:01, Opperhoofd wrote:

Achter je pc communiceren met vrienden.  :')



jah is dat raar? of heb je wel eens met 12 man aan de telefoon gehangen? Als je snel even een groepsgesprek opzet en vraagt wat er vanaaf te doen is, is er binnen 10 min iets geregeld!
Opperhoofd -
On 05-08-2008 13:40:31, Djordy wrote:

On 04-08-2008 19:26:01, Opperhoofd wrote:

Achter je pc communiceren met vrienden.  :')



jah is dat raar? of heb je wel eens met 12 man aan de telefoon gehangen? Als je snel even een groepsgesprek opzet en vraagt wat er vanaaf te doen is, is er binnen 10 min iets geregeld!


Al zou ik dat al van plan zijn geweest, mijn vrienden gebruiken ook geen MSN.  :')

Hele andere slag mensen blijkbaar.

Geven geen reet om virtuele werelden, virtuele vrienden en virtuele gesprekken.

We zien elkaar buitenshuis wel na een belletje... of niet.
Odyssee -
zo'n stel hippies dat tegen elke vorm van technologie is? Alumi-hoedjes op  :worship:
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 05-08-2008 14:11:47, Odyssee wrote:

zo'n stel hippies dat tegen elke vorm van technologie is? Alumi-hoedjes op  :worship:


Volgens mij gaat Oppie helemaal geen nieuwe auto kopen maar een nieuwe paard & wagen.  :worship: Amish FTW!  :yay:
Opperhoofd -
On 05-08-2008 14:16:43, mstx wrote:

On 05-08-2008 14:11:47, Odyssee wrote:

zo'n stel hippies dat tegen elke vorm van technologie is? Alumi-hoedjes op  :worship:


Volgens mij gaat Oppie helemaal geen nieuwe auto kopen maar een nieuwe paard & wagen.  :worship: Amish FTW!  :yay:


Hoe krijg ik dan die usb bluetooth radio aan de praat?  :p

En zal ik de TomTom Rider nodig hebben ipv ONE XL.  :D
Odyssee -
Met je paard heel de benelux door  :worship:

haha
Opperhoofd -
On 05-08-2008 14:31:16, Odyssee wrote:

Met je paard heel de benelux door  :worship:

haha


TomTom Rider inclusief Canada en de US natuurlijk.  8-)
SuciF3R -
i love msn

MastaBlasta -
I use neither msn or aol i use either yahoo or paltalk the best is paltalk though!  :yay:
Opperhoofd -
No one is using Skype?

Or do you think Skype is too personal?  :')
Nois3controll3r -
i also have skype^^
Odyssee -
On 05-08-2008 22:36:33, SuciF3R wrote:

i love msn




That's not your msn  ^.^
fosjoo -
mijn bril is 1337.. fosho
hotscreensaver.com  :D
Opperhoofd -
On 05-08-2008 22:36:33, SuciF3R wrote:

i love msn




Lelijke hongaarse wijven.  :X
Meistro -
On 11-08-2008 17:42:09, Opperhoofd wrote:

On 05-08-2008 22:36:33, SuciF3R wrote:

i love msn




Lelijke hongaarse wijven.  :X


idd  :X  :thumbsdown: