Shoutbox: [27-04] steve-k⋆: The Prophet

Feedback / Upcoming Events

TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
I'm wondering where the upcoming events are? there used to be a whole list and it was nice to see them, but there hasn't been an update for ages... only the past events are being updated, and even pithune's Bday bash is in that one -.- which I think is a bit silly, coz his bday bash was a radio event and we would get an endless list if we would put all the radio events in the past events list.

Anyway I hope that upcoming events are going to be updated normally again (and also the past events)
Hektor -
Zuigen, kreng!
On 26-08-2009 17:01:19, TheXQz wrote:

I'm wondering where the upcoming events are? there used to be a whole list and it was nice to see them, but there hasn't been an update for ages... only the past events are being updated, and even pithune's Bday bash is in that one -.- which I think is a bit silly, coz his bday bash was a radio event and we would get an endless list if we would put all the radio events in the past events list.

Anyway I hope that upcoming events are going to be updated normally again (and also the past events)


I heared that Odyssee ate it..  -_-
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
http://partyflock.nl/party/
Daar zijn je aankomende feesten. Aangezien daar nog geen livesets van zijn is het nogal nutteloos hier.
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
Ah thats why he gained so much weight lately
Odyssee -
On 26-08-2009 17:04:15, mstx wrote:

http://partyflock.nl/party/
Daar zijn je aankomende feesten. Aangezien daar nog geen livesets van zijn is het nogal nutteloos hier.


 :')
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
ok en wat doet pithune zn bday bash nou eigenlijk in de afgelopen events?:p
m4a1 -
blablablabla
On 26-08-2009 17:06:13, TheXQz wrote:

ok en wat doet pithune zn bday bash nou eigenlijk in de afgelopen events?:p


times onehundredfortyseven
Odyssee -
On 26-08-2009 17:04:15, mstx wrote:

http://partyflock.nl/party/
Daar zijn je aankomende feesten. Aangezien daar nog geen livesets van zijn is het nogal nutteloos hier.


Is toch leuk om een agenda te hebben. met de 5 volgende evenementen ofzo. Zo lastig is dat niet om bij te houden hoor  :yawn:
Was voorheen toch ook al wezig. Kan je zien wie er heen gaan enzo.
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 26-08-2009 17:06:13, TheXQz wrote:

ok en wat doet pithune zn bday bash nou eigenlijk in de afgelopen events?:p


Er zijn meerdere sets van, het was op een bepaalde datum dus dan komt hij in dat lijstje te staan.
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
On 26-08-2009 17:08:30, mstx wrote:

[...]

Er zijn meerdere sets van, het was op een bepaalde datum dus dan komt hij in dat lijstje te staan.


ok dus kan je dan ook ff lsdb unleashed, dfuzion bday bash, nois3controll3r bday bash, hardstyle.pl radio events, en nog heel veel andere events erin zetten? lijkt me niet meer dan logisch dan

en @ odyssee, ik vond dat idd ook wel vet da je kon zien welke grote feesten eraan zaten te komen en wie er kwamen. in partyflock agenda zitten ook zoveel kutfeesten dat het lastig is om de goeie te zoeken, klein rijtje zoals er eerst was zag er leuk uit  :)
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 26-08-2009 17:11:38, TheXQz wrote:

[...]

ok dus kan je dan ook ff lsdb unleashed, dfuzion bday bash, nois3controll3r bday bash, hardstyle.pl radio events, en nog heel veel andere events erin zetten? lijkt me niet meer dan logisch dan

Klopt, als er een speciaal event is zet ik die er ook bij.


in partyflock agenda zitten ook zoveel kutfeesten dat het lastig is om de goeie te zoeken, klein rijtje zoals er eerst was zag er leuk uit  :)

Maar hoe bepaal je wat een kutfeest is en wat niet?
m4a1 -
blablablabla
On 26-08-2009 17:13:52, mstx wrote:

[...]
Maar hoe bepaal je wat een kutfeest is en wat niet?


Alleen feesten, geen b-day bash  :X
Jatoch -
Gewoon precies hoe het eerst ook was, grote feesten en allemaal die feestjes van b2s en q-dance.

Ik vond 't wel handig.  :$
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
nou met kutfeesten bedoel ik al die 'feesten' in kleine cafeetjes enzo, echt van die plaatselijke zooi.

Als je alleen de grote feesten erin zet is toch vet?

On 26-08-2009 17:13:52, mstx wrote:
Klopt, als er een speciaal event is zet ik die er ook bij.



Het lijkt mij dat als je radio events er al inzet, dan mag Q-Base zeker niet missen toch... Dat vond ik altijd wel vet om te zien...
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
kleine "plaatselijke zooi" feestjes zijn diegene waar ik juist meestal het meeste plezier aan beleef  :)
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
On 26-08-2009 17:32:27, Knomo wrote:

kleine "plaatselijke zooi" feestjes zijn diegene waar ik juist meestal het meeste plezier aan beleef  :)


ja maar het heeft geen zin om al die plaatselijke feestjes in een lijst hierzo te zetten toch? ik bedoel de kans dat er meer dan 10 mensen van lsdb naartoe gaan is wel heel klein dan, en dan krijg je net zoiets als partyflock. bijna onoverzichtelijk
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
ja dat is waar  :W
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 26-08-2009 17:18:13, Jatoch wrote:

Gewoon precies hoe het eerst ook was, grote feesten en allemaal die feestjes van b2s en q-dance.

Ik vond 't wel handig.  :$


ja ik ben het met je eens
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 26-08-2009 17:08:23, Odyssee wrote:

[...]

Is toch leuk om een agenda te hebben. met de 5 volgende evenementen ofzo. Zo lastig is dat niet om bij te houden hoor  :yawn:
Was voorheen toch ook al wezig. Kan je zien wie er heen gaan enzo.


On 26-08-2009 17:18:13, Jatoch wrote:

Gewoon precies hoe het eerst ook was, grote feesten en allemaal die feestjes van b2s en q-dance.

Ik vond 't wel handig.  :$


On 26-08-2009 17:54:23, ThaMaster wrote:

[...]

ja ik ben het met je eens


Ok  :thumbsup:
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
Thnx Bert  :D  :thumbsup2: