DJ-ing / Producing / Headhunterz vs Wildstylez - Down with Hardstyle

TheReckless -
party shadow boxer
 :Xdamn je zou echt niet denken dat dit van Wild en HHZ komt.
deze jongesn stellen me echt teleur  :no:
this echt  :showtek:  :showtek:  :showtek:  :showtek:
darkraver09 -
fuck sake that is just shit track of all time

hardstyle is dead
steviedoyle [Set Editor] -
Life begins at 140
On 22-10-2009 20:44:59, darkraver09 wrote:

hardstyle is dead

fuck sake that is just shit track of all time - agreed  :thumbsup:

hardstyle is dead -  :S i would not say that, far from it but this track really is pathetic
Dakpan -
No Hostages
On 22-10-2009 20:41:48, TheReckless wrote:

:Xdamn je zou echt niet denken dat dit van Wild en HHZ komt.
deze jongesn stellen me echt teleur  :no:
this echt  :showtek:  :showtek:  :showtek:  :showtek:

wel van hhz. niet van wsz.
Curly1985 -
Wat staan hier domme reacties.. stelletje kleuters..

Ik vind het nr ook 3x niks.. maar om nou meteen headhunterz of wildstylez specifiek de schuld te geven.. of weet ik het wat ik zo snel ff allemaal hier boven lees..

Als je de muziek niks vind luister het dan ook niet of als je teleur bent gesteld door een van je favoriete producers boor hem dan niet meteen de grond in..
Setenza -
Hoi
On 22-10-2009 21:23:26, Curly1985 wrote:

Wat staan hier domme reacties.. stelletje kleuters..

Ik vind het nr ook 3x niks.. maar om nou meteen headhunterz of wildstylez specifiek de schuld te geven.. of weet ik het wat ik zo snel ff allemaal hier boven lees..

Als je de muziek niks vind luister het dan ook niet of als je teleur bent gesteld door een van je favoriete producers boor hem dan niet meteen de grond in..

Wie moet je dan de schuld geven?

Het zit gewoon slecht in elkaar, op hun niveau is dit wel heel slecht, luister naar de kick daar zit geen eens een bass onder.

Iedereen hier vind de muziek goed dus niet gaan zeiken en voor de meeste vinden ze Wildstylez een goeie producer maar dit komt gewoon door Headhunterz...

Dus rot gewoon op gast
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
Als je de muziek niks vind luister het dan ook niet

Jawel, alleen is dit gewoon ontiegelijk slecht ...

of als je teleur bent gesteld door een van je favoriete producers boor hem dan niet meteen de grond in..

HHZ is al een tijdje zo bezig, die gast had vroeger zulke fijne platen / sets, maar dat ies nu niet meer, en ja dan verdien je het om keihard gebashed te worden ..
Dakpan -
No Hostages
On 22-10-2009 21:30:40, eMule wrote:

[...]

HHZ is al een tijdje zo bezig, die gast had vroeger zulke fijne platen / sets, maar dat ies nu niet meer, en ja dan verdien je het om keihard gebashed te worden ..

EMIEL SNAPT HET
Titatovenaar -
Naja slecht is onzin. maar is gewoon niet hardstyle waardig
darkraver09 -
these djs like headhunterz wildstylez showtek are killing the hardstyle scene

the djs who made hardstyle back in 2003 & 2004 will always be the real hardstyle djs

technoboy
Ado the Dream
Blutonium Boy
Daniele Mondello
dana
Jimmy The Sound
Isaac
Deepack
Luna
Max B Grant
Philippe Rochard
Zatox
Tatanka
Vortex
Trance Generators
Super Marco May
Sisma DJ
Sam Punk
Ricky T
zany
darkraver09 -
oh and cant forget prophet & beholder
Dakpan -
No Hostages
On 22-10-2009 21:58:16, darkraver09 wrote:

these djs like headhunterz wildstylez showtek are killing the hardstyle scene

the djs who made hardstyle back in 2003 & 2004 will always be the real hardstyle djs

technoboy
Ado the Dream
Blutonium Boy
Daniele Mondello
dana
Jimmy The Sound
Isaac
Deepack
Luna
Max B Grant
Philippe Rochard
Zatox
Tatanka
Vortex
Trance Generators
Super Marco May
Sisma DJ
Sam Punk
Ricky T
zany

Luckily Showtek started even before 2003  :')
Curly1985 -

Het zit gewoon slecht in elkaar, op hun niveau is dit wel heel slecht, luister naar de kick daar zit geen eens een bass onder.

Iedereen hier vind de muziek goed dus niet gaan zeiken en voor de meeste vinden ze Wildstylez een goeie producer maar dit komt gewoon door Headhunterz...

Dus rot gewoon op gast

pff haha dan: probeer het eens lekker zelf, kleuter van 16..
Je bent nog jong, als je een paar jaartjes hard aan de weg timmert kom je er vast..
eens kijken of je de discipline en muzikale talent hebt. Je weet in ieder geval duidelijk wat je wel en niet goed vind..
Dakpan -
No Hostages
On 22-10-2009 22:04:46, Curly1985 wrote:

Dus rot gewoon op gast

Je bent nog jong, als je een paar jaartjes hard aan de weg timmert kom je er vast..
eens kijken of je de discipline en muzikale talent hebt. Je weet in ieder geval duidelijk wat je wel en niet goed vind..

Dus als je zelf niet produceert mag je geen kritiek leveren?
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
Da's ook echt het eeuwige excuus van mensen die commentaar krijgen; "als je het zelf niet doet ga dan ook geen commentaar leveren" ... wat een onzin ;x
hostage -
Bowspirit
lame producing.
Showtek vocal-tracks are better than this shit, and this is a proof of disapointment
Paxton -
On 22-10-2009 18:55:49, steviedoyle wrote:

i left a comment on headhunterz channel and now he has blocked me  :D

:') can't go with criticism?  :thumbsdown:
Setenza -
Hoi
On 22-10-2009 22:04:46, Curly1985 wrote:

Dus rot gewoon op gast

Je moet toch smaak hebben, jij bent echt zo'n meelopertje en zo'n slijmbal die niks van de Hardstyle scene afweet ga gewoon weg
HardstyleKuh -
On 22-10-2009 20:44:59, darkraver09 wrote:

hardstyle is dead

Yes, i think so, too :'(
JoosiieJ -
Suck my balls
Nah gasten, ik denk dat iedereen het wel met mij eens is dat dit "niet super is" . Deze jongens hebben allerlei goede platen uitgebracht dus dara zal het niet aanliggen..
Laatst Wildstylez nog met DBSTF Human soul, dat vind ik een goede plaat!

Als iemand tegen mij zij, dat deze plaat van showtek was zou ik hem voor 100% geloven!  :(

Niet iedereen kan op zijn best zijn en niet elke plaat is een topplaat en trouwens (hier boven) daar wil ik showtek niet afblazen ook al zijn ze mijn favoriet zeker niet... Dit vind IK geen goede plaat:)