On 23-10-2009 11:37:03, ThaOwner wrote:
Hhz produceerde toch al geen lekkere tracks meer de laatstetijd
On 23-10-2009 12:57:13, Wojtek wrote:
volgesmij was headhunterz niet zo blij met de comments op zn video, want reacties zijn uitgeschakeld:p
On 23-10-2009 13:42:07, PumA-RebeL wrote:
Reacties toevoegen is uitgeschakeld voor deze video.
En ik zat net lekker in de discussies
On 23-10-2009 13:17:13, Setenza wrote:
[...]
Ja hij is een zielig mannetje
On 23-10-2009 16:30:28, Curly1985 wrote:
[...]
gvd wat kan ik me aan jou ergeren.. jij bent echt t stereotype zeikforummer, die wss 20 posts per dag op deze website plaatst omdat je niks beters te doen hebt..
headhunterz ging in 2003 voor het eerst naar qlimax, zijn allereerste feest en 3 jaar later stond hij er door hard werken zelf.
Waarom? talent en degelijke mixskills..
Ik heb gister toevallig even een setje van jou gedownload en je zit nog lang niet op zijn niveau! Volumeverschillen, equalizing missers..
Ow en je begon met een megacrappe eigen gemaakte '''mashup'' van HEADHUNTERZ.. wat een amateuristisch in elkaar gezette mashup is dit wel niet.. die ook nog eens 8 minuten duurt.. veels te lang..
Ga jij nou maar gewoon met je vrienden voor de c1000 hangen en om gogo's schooien..
On 23-10-2009 16:42:10, Fetch wrote:
I LOVE IT !
[...]
gvd wat kan ik me aan jou ergeren.. jij bent echt t stereotype zeikforummer, die wss 20 posts per dag op deze website plaatst omdat je niks beters te doen hebt..
headhunterz ging in 2003 voor het eerst naar qlimax, zijn allereerste feest en 3 jaar later stond hij er door hard werken zelf.
Ik heb gister toevallig even een setje van jou gedownload en je zit nog lang niet op zijn niveau! Volumeverschillen, equalizing missers..
Ow en je begon met een megacrappe eigen gemaakte '''mashup'' van HEADHUNTERZ.. wat een amateuristisch in elkaar gezette mashup is dit wel niet.. die ook nog eens 8 minuten duurt.. veels te lang..
Ga jij nou maar gewoon met je vrienden voor de c1000 hangen en om gogo's schooien..
[...]
On 23-10-2009 01:46:27, steviedoyle wrote:
[...]
it's funny because all the comments like "what the fuck is this shit" are all getting plus ratings on youtube and comments like "this is amazing" are getting negative. thank god a lot of people know how crap that track is
forever az one, the prophecy, blame it on the music, warphole ..... this is Hardstyle
But Headhunterz vs Wildstylez - Down with Hardstyle or Showtek - Wolrd is mine O.o
All new Tracks CRAP