DJ-ing / Producing / Headhunterz vs Wildstylez - Down with Hardstyle

HardstyleKuh -
i think so too
forever az one, the prophecy, blame it on the music, warphole ..... this is Hardstyle
But Headhunterz vs Wildstylez - Down with Hardstyle or Showtek - Wolrd is mine O.o  :thumbsdown:  :thumbsdown:  :thumbsdown:
All new Tracks CRAP  :no:
ThaOwner -
.........
Hhz produceerde toch al geen lekkere tracks meer de laatstetijd  :yawn:
Setenza -
Hoi
On 23-10-2009 11:37:03, ThaOwner wrote:

Hhz produceerde toch al geen lekkere tracks meer de laatstetijd  :yawn:

Als Headhunterz en Showtek nou eens een track samen maakte zou dat echt de dikste bom ooit zijn  :bomb:
HardstyleKuh -
nothing  >.<
Wojtek -
volgesmij was headhunterz niet zo blij met de comments op zn video, want reacties zijn uitgeschakeld:p
Setenza -
Hoi
On 23-10-2009 12:57:13, Wojtek wrote:

volgesmij was headhunterz niet zo blij met de comments op zn video, want reacties zijn uitgeschakeld:p

Ja hij is een zielig mannetje
Sjurdy -
Mager plaatje.
PumA-RebeL -
A galaxy of black Vinyl..
Reacties toevoegen is uitgeschakeld voor deze video.

En ik zat net lekker in de discussies  ^.^
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
On 23-10-2009 13:42:07, PumA-RebeL wrote:

Reacties toevoegen is uitgeschakeld voor deze video.

En ik zat net lekker in de discussies  ^.^

http://www.youtube.com/watch?v=pzcOISXl2aw&feature=channel

gewoon hier verder gaan:p
PumA-RebeL -
 :yay:
Curly1985 -
On 23-10-2009 13:17:13, Setenza wrote:

[...]

Ja hij is een zielig mannetje

gvd wat kan ik me aan jou ergeren.. jij bent echt t stereotype zeikforummer, die wss 20 posts per dag op deze website plaatst omdat je niks beters te doen hebt..

headhunterz ging in 2003 voor het eerst naar qlimax, zijn allereerste feest en 3 jaar later stond hij er door hard werken zelf.
Waarom? talent en degelijke mixskills..

Ik heb gister toevallig even een setje van jou gedownload en je zit nog lang niet op zijn niveau! Volumeverschillen, equalizing missers..
Ow en je begon met een megacrappe eigen gemaakte '''mashup'' van HEADHUNTERZ.. wat een amateuristisch in elkaar gezette mashup is dit wel niet.. die ook nog eens 8 minuten duurt.. veels te lang..  :X

Ga jij nou maar gewoon met je vrienden voor de c1000 hangen en om gogo's schooien..
Dakpan -
No Hostages
On 23-10-2009 16:30:28, Curly1985 wrote:

[...]

gvd wat kan ik me aan jou ergeren.. jij bent echt t stereotype zeikforummer, die wss 20 posts per dag op deze website plaatst omdat je niks beters te doen hebt..

headhunterz ging in 2003 voor het eerst naar qlimax, zijn allereerste feest en 3 jaar later stond hij er door hard werken zelf.

Ik heb gister toevallig even een setje van jou gedownload en je zit nog lang niet op zijn niveau! Volumeverschillen, equalizing missers..
Ow en je begon met een megacrappe eigen gemaakte '''mashup'' van HEADHUNTERZ.. wat een amateuristisch in elkaar gezette mashup is dit wel niet.. die ook nog eens 8 minuten duurt.. veels te lang..  :X

Ga jij nou maar gewoon met je vrienden voor de c1000 hangen en om gogo's schooien..

Owja je mag geen commentaar leveren als je zelf niet beter bent he?
Titatovenaar -
Zonder kant te kiezen in de nu gestarte discussie, maar het lijkt me verstandig als Setenza hier niet op reageert  =D
Fetch -
Ik ben beter als jou
I LOVE IT !  (L)  (L)  (L)  (L)  (L)
PumA-RebeL -
On 23-10-2009 16:42:10, Fetch wrote:

I LOVE IT !  (L)  (L)  (L)  (L)  (L)

Sarcasme?  -_-
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot

[...]

Headhunterz was idd geweldig
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz

[...]

"talent en degelijke mixskills"

Dat heet eigenwijs doorzetten en toen was het niet zo heel moeilijk om in the scene te komen omdat hardstyle nog lekker vers was  =]

Verder heb je wel gelijk  :yum:

Now pass the dutchie  8-)
rexton -
FANATIC
Geen woorden aan die track vuil maken.

Geen problemen mee als ze na hun succes commercieler willen gaan, maar laat de hardstyle dan met rust. Begin een nieuwe stijl of ga een andere stijl in en rot maar op en neem showtek mee.

:-/
PumA-RebeL -
They enabled reactions again!  :thumbsup2:

Je kunt weer reacties plaatsen op youtube!  :yay:
tomatomartin -
On 23-10-2009 01:46:27, steviedoyle wrote:

[...]

:yes:

it's funny because all the comments like "what the fuck is this shit" are all getting plus ratings on youtube and comments like "this is amazing" are getting negative. thank god a lot of people know how crap that track is

Ha ye i did that. Went through and clicked thumbs up for all of the comments against the track and all those sayin they loved it i selected thumbs down. I think they have taken it on board though the amount of negative comments they recieved they can't ignore that i don't think they'll be doing a track like that again.

Was thinking, all those who said they loved the track, they need a good hardstyle boot up the arse so if you could pick 1 hardstyle track to show them what real hardstyle is, what would you pick. Could make a good topic.