General discussion / Fear.FM stopt ermee op 1 januari 2010!

Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 25-12-2009 15:17:15, fearfm wrote:

[...]

Daarom praatjes vullen geen gaatjes.... En denken moet je overlaten aan mensen die er verstand van hebben. En als je zo nieuwschierig bent waar het geld zowel aan op kan gaan dan ga je zelf eens onderzoeken wat het kost om een webradio te maken. En dat plaatje hou je naast ons verhaal en je zult het begrijpen.
Succes!

Ik wil niet weten wat het kost om een radio station draaiende te houden.. Ik wil gewoon weten waar al die FEAR FM DONATIES nou precies naartoe gaan. Want op deze manier blijf ik( en met mij weet ik zeker ook veel andere) denken dat de organisatie er aardig van meepikt.
Nois3controll3r -
ermee = stop coveraging ???
Pithune -
Shadow Interaction
On 25-12-2009 17:08:44, Nois3controll3r wrote:

ermee = stop coveraging ???

ermee = "with something"
Nego -
Heatzone
On 25-12-2009 16:53:27, Knomo wrote:

[...]

Ik wil niet weten wat het kost om een radio station draaiende te houden.. Ik wil gewoon weten waar al die FEAR FM DONATIES nou precies naartoe gaan. Want op deze manier blijf ik( en met mij weet ik zeker ook veel andere) denken dat de organisatie er aardig van meepikt.

Stroom / Internet + lopende licentie kosten. Mocht je alles wat specifieker willen weten moet je maar even PM sturen.
Jipdenk -
Fristi
On 25-12-2009 15:28:55, djblacksun wrote:

Why Zany , Frontliner ,Alter Egosh e.t.c don't like to give u some money if they like your radio  :doh:  :star:  :?

:doh:  :doh:  :doh:
deze man verdient een medaille.
fearfm -
@Jro_
Met algemeen bedoel ik iets anders dan wat jij met “algemene groep” bedoeld.
Maar om een paar kreten te noemen welke ik bedoel: “Steekt de vlag uit” “Eindelijk. Na maandelang bedelen” “Daar zie je al dat het een zooitje ongeregeld was”
Maar goed, daarin tegen mag iedereen een mening hebben… Dus einde discussie “and have fun”.

@Knomo
Je kan blijven herhalen “en met mij weet ik zeker ook veel andere” of “ik denk dat ik niet de enige ben”, echter iedereen wist wat ermee ging gebeuren als wij het niet gingen halen. Want in de FAQ op onze site (die zag je als je doneert en wellicht heb jij het over het hoofd gezien, je hebt immers niet gedoneerd) stond het netjes beschreven.
K-Cin -
Belgians do it better !
Jammer.

Ik ga 2Dangerous wel missen  :)
hardstyler_dj -
SH***T !FearFm Stopt ...  :(
Morango -
What is real?

After the collapse of Fear FM the Ben Harder Show decides to take a break for an indefinitely period. We gonna orientate and think about the future of the show. We wanna continue...but we have to take a look at all possibility to broadcast again. Episode 101 is for now the last episode. CYA in da future !!

http://benhardershow.eu/index.php

with the end of Fear.fm, it's also the end (temporary) of the weekly Ben Harder Show  :cry:
zeb -
damn, not BHS =/  :cry:
Morango -
What is real?
On 28-12-2009 03:04:49, zeb wrote:

damn, not BHS =/  :cry:

it's not really the end... is just a temporary break.. remember taht BHS used to be streamed from Dresden.FM ..then they moved to Fear.fm  =]
Shuffle2zAny -
this is going to be shit  :-/  :-/

will the hardstyle top 100 still go to air ??

R.I.P Fear FM  (L)  (L)
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 26-12-2009 00:11:00, fearfm wrote:

@Jro_
Maar om een paar kreten te noemen welke ik bedoel: “Steekt de vlag uit” “Eindelijk. Na maandelang bedelen” “Daar zie je al dat het een zooitje ongeregeld was”
Maar goed, daarin tegen mag iedereen een mening hebben… Dus einde discussie “and have fun”.

Dat is al beter.
zeb -
On 28-12-2009 03:20:05, Morango wrote:

[...]

it's not really the end... is just a temporary break.. remember taht BHS used to be streamed from Dresden.FM ..then they moved to Fear.fm  =]

even that break is bad  :( gief moar bhs  :worship:
Opperhoofd -
On 26-12-2009 00:11:00, fearfm wrote:

@Jro_

Hee hee hee, dat zijn mijn uitspraken!
Opperhoofd -
On 25-12-2009 13:53:24, fearfm wrote:

Ik hou de community een beetje in de gaten en merk dat hier op LSDB over het algemeen erg negatief gesproken wordt over Fear.FM. Erg jammer want wij realiseren Fear.FM puur voor de fun en met plezier..

Waarom dit is weet ik niet maar ik denk dat er veel afgunst is tov Fear.FM.
Mensen die totaal niet begrijpen dat Fear.FM 100% vrijwillig uitgevoerd wordt en dat in het verleden de meeste kosten uit eigen zak zijn betaald.

Maar jullie hebben geen geld achter de hand gehouden om de dingen af te kunnen sluiten wanneer dat nodig zou zijn.

"zooitje ongeregeld" is dus hierbij een feit en geen mening.

On 25-12-2009 13:53:24, fearfm wrote:

Voor de mensen die hier de uitspraak doen van: "Fear.FM steekt die donaties in eigen zak" vind ik de mensen die erg kortzichtig zijn. Je moet je bedenken dat wij met 14 man in de crew zitten waarbij heel de crew op de hoogte is op welke manier het geld besteed wordt.

Jullie zouden dat geld gebruiken om een doorstart te kunnen maken, niet om te kosten te dekken die jullie al gemaakt hebben.

Dat betekent dus 'in eigen zak steken' want zonder de donaties zouden jullie, 'het zooitje ongeregeld', dus in de schulden zijn beland.

On 25-12-2009 14:16:50, fearfm wrote:

Er is een jaarrekening met de crew overlegt.
En als er genoeg donaties waren overgemaakt dan was deze jaarrekening ook via de KvK in te zien.

En wanneer dat niet genoeg zou zijn, hoort dat netjes teruggestort te worden en niet te worden besteed in kosten die je anders niet zou hebben kunnen bekostigen.

On 25-12-2009 14:16:50, fearfm wrote:

En mocht jij een belangrijke donatie hebben gedaan dan is het geen punt om met mijn persoonlijk contact op te nemen zodat ik je het persoonlijk nog eens uit kan leggen! Contact informatie vind je terug op onze site!

Elke donatie is in dit geval belangrijk, zonder deze mensen hadden jullie dat allemaal zelf moeten betalen en in de schulden moeten raken.
Morango -
What is real?
On 28-12-2009 07:54:09, Shuffle2zAny wrote:

this is going to be shit  :-/  :-/

will the hardstyle top 100 still go to air ??

R.I.P Fear FM  (L)  (L)

30-12: Live Fear.FM Farewell show (19:00 - ??:?? GMT +1)
31-12: Top 100 (whole day)

...this is the end  :cry:
Star -
Queen of LSDB
On 29-12-2009 15:08:37, Opperhoofd wrote:

[...]
(hele verhaal van opperhoofd)

Met pijn in me hart.. moet ik zeggen dat ik het helemaal eens ben met opperhoofd.
HardstyleONLY -
Overdag buiten feesten is leuker

[...]

Die gaan naar hun overige kosten.  ;) staat op hun site.
Opperhoofd -
On 30-12-2009 11:15:59, HardstyleONLY wrote:

[...]

Die gaan naar hun overige kosten.  ;) staat op hun site.

'Overige kosten' behoren al tot je kostenplaatje, dat hoort al gedekt te zijn. Daarin hoor je niet van donaties afhankelijk te zijn.

Kortom; in eigen zak steken.  :bye: