On 25-12-2009 17:08:44, Nois3controll3r wrote:
ermee = stop coveraging ???
On 25-12-2009 16:53:27, Knomo wrote:
[...]
Ik wil niet weten wat het kost om een radio station draaiende te houden.. Ik wil gewoon weten waar al die FEAR FM DONATIES nou precies naartoe gaan. Want op deze manier blijf ik( en met mij weet ik zeker ook veel andere) denken dat de organisatie er aardig van meepikt.
On 25-12-2009 15:28:55, djblacksun wrote:
Why Zany , Frontliner ,Alter Egosh e.t.c don't like to give u some money if they like your radio
After the collapse of Fear FM the Ben Harder Show decides to take a break for an indefinitely period. We gonna orientate and think about the future of the show. We wanna continue...but we have to take a look at all possibility to broadcast again. Episode 101 is for now the last episode. CYA in da future !!
On 28-12-2009 03:04:49, zeb wrote:
damn, not BHS =/
On 26-12-2009 00:11:00, fearfm wrote:
@Jro_
Met algemeen bedoel ik iets anders dan wat jij met “algemene groep” bedoeld.
Maar om een paar kreten te noemen welke ik bedoel: “Steekt de vlag uit” “Eindelijk. Na maandelang bedelen” “Daar zie je al dat het een zooitje ongeregeld was”
Maar goed, daarin tegen mag iedereen een mening hebben… Dus einde discussie “and have fun”.
On 28-12-2009 03:20:05, Morango wrote:
[...]
it's not really the end... is just a temporary break.. remember taht BHS used to be streamed from Dresden.FM ..then they moved to Fear.fm
On 26-12-2009 00:11:00, fearfm wrote:
@Jro_
Met algemeen bedoel ik iets anders dan wat jij met “algemene groep” bedoeld.
Maar om een paar kreten te noemen welke ik bedoel: “Steekt de vlag uit” “Eindelijk. Na maandelang bedelen” “Daar zie je al dat het een zooitje ongeregeld was”
Maar goed, daarin tegen mag iedereen een mening hebben… Dus einde discussie “and have fun”.
On 25-12-2009 13:53:24, fearfm wrote:
Ik hou de community een beetje in de gaten en merk dat hier op LSDB over het algemeen erg negatief gesproken wordt over Fear.FM. Erg jammer want wij realiseren Fear.FM puur voor de fun en met plezier..
Waarom dit is weet ik niet maar ik denk dat er veel afgunst is tov Fear.FM.
Mensen die totaal niet begrijpen dat Fear.FM 100% vrijwillig uitgevoerd wordt en dat in het verleden de meeste kosten uit eigen zak zijn betaald.
On 25-12-2009 13:53:24, fearfm wrote:
Voor de mensen die hier de uitspraak doen van: "Fear.FM steekt die donaties in eigen zak" vind ik de mensen die erg kortzichtig zijn. Je moet je bedenken dat wij met 14 man in de crew zitten waarbij heel de crew op de hoogte is op welke manier het geld besteed wordt.
On 25-12-2009 14:16:50, fearfm wrote:
Er is een jaarrekening met de crew overlegt.
En als er genoeg donaties waren overgemaakt dan was deze jaarrekening ook via de KvK in te zien.
On 25-12-2009 14:16:50, fearfm wrote:
En mocht jij een belangrijke donatie hebben gedaan dan is het geen punt om met mijn persoonlijk contact op te nemen zodat ik je het persoonlijk nog eens uit kan leggen! Contact informatie vind je terug op onze site!
On 28-12-2009 07:54:09, Shuffle2zAny wrote:
this is going to be shit
will the hardstyle top 100 still go to air ??
R.I.P Fear FM
30-12: Live Fear.FM Farewell show (19:00 - ??:?? GMT +1)
31-12: Top 100 (whole day)
On 29-12-2009 15:08:37, Opperhoofd wrote:
[...]
(hele verhaal van opperhoofd)
[...]
Ik wil niet weten wat het kost om een radio station draaiende te houden.. Ik wil gewoon weten waar al die FEAR FM DONATIES nou precies naartoe gaan. Want op deze manier blijf ik( en met mij weet ik zeker ook veel andere) denken dat de organisatie er aardig van meepikt.
On 30-12-2009 11:15:59, HardstyleONLY wrote:
[...]
Die gaan naar hun overige kosten. staat op hun site.
Why? Because fuck you, thats why