General discussion / Fear.FM stopt ermee op 1 januari 2010!

Opperhoofd -
On 30-12-2009 17:32:38, boerenlater wrote:

Opperhoofd godverdomme zeg.
Wat kan jou he nou schelen? Maak je niet zo druk man! Zo te lezen geef jij geen fuck om Fearfm, zaag er dan ook niet zo over.
Ikzelf heb wel gedoneerd en begrijp het standpunt van Fearfm; ookal is het misschien niet helemaal helder uitgelegd van hun kant.

Hieraan merk je al dat er iets niet helemaal klopt:

On 30-12-2009 17:24:51, fearfm wrote:

@Opperhoofd en zijn vrienden

Veel plezier hier toegewenst op LSDB  :')  :') Ik merk wel dat het hier helemaal goed gaat komen!  :doh:

Maar alle geldschieters zoeken het zelf maar verder uit.

Ik ben allang blij dat ze stoppen.
ThaOwner -
.........
On 30-12-2009 18:59:09, Opperhoofd wrote:

[...]

Maar alle geldschieters zoeken het zelf maar verder uit.

Ik ben allang blij dat ze stoppen.

Eindelijk iemand waarmee k het eens ben  :D
Opperhoofd -
PB

'jou niveau' schrijf je zo: jouw niveau

On 30-12-2009 17:19:16, fearfm wrote:
Zullen wij het niet over jou niveau hebben..
 :')

On 30-12-2009 13:21:13, Opperhoofd wrote:
Zeg zwetser,

waarom geef je niet op een volwassen manier eerlijk antwoord in dat topic over fearfm?

Je hebt wel grote praatjes, maar wanneer het er echt op aan komt geef je niet thuis.

Stelletje ongeregeld.  :bye:

Jipdenk -
Fristi
jank eens niet zo  :doh:
Groningert -
De trots van het noorden
Opperhoofd, wat ben jij een jankmuil zeg.. We weten nu wel dat je anti fearfm bent.
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 30-12-2009 16:03:13, SuciF3R wrote:

Fear.FM

On 30-12-2009 15:54:43, Opperhoofd wrote:

THE END

Haahah nog 25 uurtjes  :bye:
DJArvee -
Jullie Ma
Opperhoofd.. held van de dag.  :arr:
jorritk -
De narcistische persoonlijkheidsstoornis (NPS) is een persoonlijkheidsstoornis die wordt gekenmerkt door een overdreven gevoel van eigenwaarde, een sterke behoefte aan bewondering en een laag inlevingsvermogen. De stoornis kan worden gezien als de pathologische vorm van narcisme.
De basis van NPS wordt in de jeugd of vroege volwassenheid gelegd. Vaak wordt de oorzaak gezocht in misbruik of trauma's die veroorzaakt kunnen zijn door ouders, andere invloedrijke volwassenen of zelfs leeftijdsgenoten. In dit kader kan NPS worden gezien als een verdedigingsmechanisme dat op gevoelens van minderwaardigheid is gebaseerd.

Misschien ff handig voor je opperhoofd: http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcistische_persoonlijkheidsstoornis  :yes:
Tirion -
Mensen als opperhoofd zijn triestig vind ik... volgens mij het type personen dat niet veel bereiken in hun leven en daarom ook geen respect hebben voor wat anderen bereikt hebben.
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
Wat een geake boi is die opperhoofd ook  :L
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 31-12-2009 13:36:51, jorritk wrote:

Misschien ff handig voor je opperhoofd: http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcistische_persoonlijkheidsstoornis  :yes:

Hahaha en jou bron is wikipedia:p kneusje:no:  :clown:
Hektor -
Zuigen, kreng!
On 31-12-2009 14:48:41, TimTim wrote:

[...]

Hahaha en jou bron is wikipedia:p kneusje:no:  :clown:

Kennisbronnen als wikipedia zijn wel de toekomst hoor.  :yes:
xsjefkex -
The fear that makes you scream

De persoon heeft gevoelens van grootsheid en eigen belangrijkheid (hij overdrijft bijvoorbeeld zijn prestaties, talent, kennis, contacten en persoonlijke eigenschappen en eist als superieur beschouwd te worden, ook als zijn prestaties hiertoe geen aanleiding geven).

:worship:
PhresiF -

De narcistische persoonlijkheidsstoornis (NPS) is een persoonlijkheidsstoornis die wordt gekenmerkt door een overdreven gevoel van eigenwaarde, een sterke behoefte aan bewondering en een laag inlevingsvermogen. De stoornis kan worden gezien als de pathologische vorm van narcisme.
De basis van NPS wordt in de jeugd of vroege volwassenheid gelegd. Vaak wordt de oorzaak gezocht in misbruik of trauma's die veroorzaakt kunnen zijn door ouders, andere invloedrijke volwassenen of zelfs leeftijdsgenoten. In dit kader kan NPS worden gezien als een verdedigingsmechanisme dat op gevoelens van minderwaardigheid is gebaseerd.

Klopt precies  :D
jbakker -
Dhr. J Bakker
On 31-12-2009 17:21:46, PhresiF wrote:

[...]
Klopt precies  :D

X2

Opperhoofd spoort niet, tis een dikke staatmongool  :)
Star -
Queen of LSDB
Ik vond het al meteen geld pompen in een bodemloze put.. maar ach wie ben ik
Abrikozenjam -
Iedereen is gek (behalve ik)!
Ik ben vannacht bezocht door Jezus (ja de enige echte) en hij zei dat jullie niet zo'n ruzie moeten maken.  :a:

Offtopic:
FearFM farewell was echt een tegenvaller voor mij. Wij zijn kei hard losgegaan maar werden er ook op aangekeken. Ons boeit dat niet zo maar ik neem toch aan dat mensen voor de muziek komen? (zeker bij zo'n aangelegenheid). Nja, de radio luisterde ik bijna nooit meer t afgelopen jaar en dat werd nog eens benadrukt op het feest zelf. Al die klote jingles, jammer zeg maar dat haalt alle energie eruit want je ergert je aan 1000x new kids, hans teeuwen en ome henk. En geloof daar ben ik niet de enige in.
Wel jammer dat fearfm stopt, want ze hadden zeker een naam en goede sets maar anderzijds wat ik hierboven zei.

Succes met het opvoeden van je kind fearfm, maar opperhoofd heeft zeker een punt. Hoe dan ook dat zijn mijn zaken niet.

Gelukkig nieuwjaar namens mij.

PS. Ondanks het bekvechten moest ik nog de 'vriendelijke' groeten doen van Jezus.  :kiss:
Morango -
What is real?
R.I.P. Fear.FM  :bye:
Mexx -
Thalion Heru | Evil Adrenaline
Mensen doe eens lief  xD

vind het best jammer dat ze stoppen o,0
sinenV -
They keep looping that one part from Angel, and the dude saying thanks.. This is actually real depressing to even listen to  :cry: