Shoutbox: [14-04] pointlesspoint: Seems like a hack. Can't report that user. Changed my account to https://soundcloud.com/pointlesspointlesspoint for now.

General discussion / Who is gonna be the next president of the USA?

Odyssee -
Obama: Regeringen gaan hem testen, vooral nu in deze economische crisis. Regeringen gaan hier misbruik van maken door confrontaties uit te lokken (lees: Rusland, China..). Hierdoor kunnen er weer wereldconflicten ontstaan en nieuwe oorlogen.
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 25-10-2008 23:03:10, Odyssee wrote:

So much Obama stemmers hier  o_O


Er staat wie je denkt dat de nieuwe president wordt, niet op wie jij zou stemmen.
Opperhoofd -
On 26-10-2008 11:55:27, Odyssee wrote:

Obama: Regeringen gaan hem testen, vooral nu in deze economische crisis. Regeringen gaan hier misbruik van maken door confrontaties uit te lokken (lees: Rusland, China..). Hierdoor kunnen er weer wereldconflicten ontstaan en nieuwe oorlogen.


Er gaan geen oorlogen ontstaan tussen de grote wereldmachten.  :no:

Mc Cain wil alleen maar aanvallen op islamitische landen en de 'schurkenstaten'.

En omdat Balkenende als een schoothondje van de US dan weer onschuldige soldaten gaat sturen is Mc Cain de slechtste keuze van beide.

Ik had liever 2 hele andere kandidaten gezien, het is nu kiezen tussen 2 kwaden.  :thumbsdown:
Luz -
On 25-10-2008 13:27:18, Opperhoofd wrote:

On 25-10-2008 13:26:25, mstx wrote:



 :worship:


Helemaal niet zo'n gekke kandidaat.

Vandeweek hadden ze het in Studio Sport al over het feit dat Lance Armstrong over 4 jaar kandidaat zal zijn.  =]


Is dat uiteindelijk dan net zo'n "grap" als zwarecracker?
Opperhoofd -
On 26-10-2008 13:33:56, Luz wrote:

On 25-10-2008 13:27:18, Opperhoofd wrote:

On 25-10-2008 13:26:25, mstx wrote:



 :worship:


Helemaal niet zo'n gekke kandidaat.

Vandeweek hadden ze het in Studio Sport al over het feit dat Lance Armstrong over 4 jaar kandidaat zal zijn.  =]


Is dat uiteindelijk dan net zo'n "grap" als zwarecracker?


Hij is indirect al bezig met zijn campagne dus het zal wel redelijk serieus zijn.
Luz -
Tsjah als er 1 mongool over de dam is volgen er meer hé  ;)
m4a1 -
blablablabla
Doe mij maar mcCain, oorlog is de oplossing van elke financiële crisis  :p
Luz -
On 26-10-2008 13:44:19, m4a1 wrote:

Doe mij maar mcCain, oorlog is de oplossing van elke financi�le crisis  :p


Ik zou een Wouter Bos inzetten dan! [/sarcasme]
Odyssee -
On 26-10-2008 13:50:09, Luz wrote:

On 26-10-2008 13:44:19, m4a1 wrote:

Doe mij maar mcCain, oorlog is de oplossing van elke financi�le crisis  :p


Ik zou een Wouter Bos inzetten dan! [/sarcasme]


Met zijn BOSwachters bij de banken in managementfuncties  :no:

Voor de kerst is de ING genationaliseerd. Let op mijn woorden  :(
m4a1 -
blablablabla
On 26-10-2008 14:40:21, Odyssee wrote:

On 26-10-2008 13:50:09, Luz wrote:

On 26-10-2008 13:44:19, m4a1 wrote:

Doe mij maar mcCain, oorlog is de oplossing van elke financi�le crisis  :p


Ik zou een Wouter Bos inzetten dan! [/sarcasme]


Met zijn BOSwachters bij de banken in managementfuncties  :no:

Voor de kerst is de ING genationaliseerd. Let op mijn woorden  :(


x2
Bierman -
Mc Cain nadeel: oorlog, oorlog en nog eens oorlog... dus zal Nederland ook mensen blijven sturen om achter de US aan te blijven lopen.  :thumbsdown:


Goedkope olie  :thumbsup2: En ik denk dat Mc Cain het economisch beter voor elkaar heeft. En heeft McCain zulke grote fouten gemaakt?
Ik denk dat Obama grotere fouten gemaakt heeft met oa zijn steun aan Ayers, maar daar hoor je de media amper over.
Verder wel veel oorlog onder McCain, maar hij zal zich toch langzaamaan moeten terugtrekken uit Irak.

Wat ik btw nog het meest bizarre vind is dat ik geen van beide heb gehoord over het afbouwen van de bizarre staatsschuld.
Opperhoofd -
On 26-10-2008 13:41:46, Luz wrote:

Tsjah als er 1 mongool over de dam is volgen er meer h�  ;)


Dus ik zou me verkiesbaar moeten stellen bedoel je eigenlijk?  :thumbsup:
Luz -
On 26-10-2008 18:50:28, Bierman wrote:
Wat ik btw nog het meest bizarre vind is dat ik geen van beide heb gehoord over het afbouwen van de bizarre staatsschuld.


Quoted for truth..

On 26-10-2008 18:52:04, Opperhoofd wrote:

On 26-10-2008 13:41:46, Luz wrote:

Tsjah als er 1 mongool over de dam is volgen er meer h�  ;)


Dus ik zou me verkiesbaar moeten stellen bedoel je eigenlijk?  :thumbsup:


Als je hoogst waarschijnlijk het land (nog verder) te gronden wilt richten, wat houd je tegen  ;)
Bierman -
Ohw, en nog een voordeel van McCain. Milf als vice  :thumbsup2:
Opperhoofd -
On 26-10-2008 19:47:19, Luz wrote:

On 26-10-2008 18:52:04, Opperhoofd wrote:

On 26-10-2008 13:41:46, Luz wrote:

Tsjah als er 1 mongool over de dam is volgen er meer h�  ;)


Dus ik zou me verkiesbaar moeten stellen bedoel je eigenlijk?  :thumbsup:


Als je hoogst waarschijnlijk het land (nog verder) te gronden wilt richten, wat houd je tegen  ;)


Dus je vindt dat ik over die uitzonderlijke kwaliteiten beschik?  :L

Dankjewel voor dat enorme compliment.  -_-
Luz -
Als het ongeveer dezelfde skills zijn als die van JéPé the Nerdy Empéé, weet ik niet of ik daar zo trots op zou moeten zijn  ;)

Miss Sarah gaat trouwens wel lekker hé met der pijp leiding. Zou het op iets uitlopen als toen met Mr. Clinton & Miss Lewenski? Dat zou ik nou de bomb vinden.
Odyssee -
On 27-10-2008 09:16:57, Luz wrote:

Miss Sarah gaat trouwens wel lekker h� met der pijp leiding. Zou het op iets uitlopen als toen met Mr. Clinton & Miss Lewenski? Dat zou ik nou de bomb vinden.


Verklaar je nader!
Bierman -
On 27-10-2008 09:16:57, Luz wrote:

Als het ongeveer dezelfde skills zijn als die van J�P� the Nerdy Emp��, weet ik niet of ik daar zo trots op zou moeten zijn  ;)

Miss Sarah gaat trouwens wel lekker h� met der pijp leiding. Zou het op iets uitlopen als toen met Mr. Clinton & Miss Lewenski? Dat zou ik nou de bomb vinden.


Is gewoon moeilijkdoenerij van de media. De media willen gewoon Palin afbranden. Wat ze daar gedaan heb heeft iedere politicus gefixt, zo werkt t altijd.
Luz -
On 27-10-2008 20:28:05, Odyssee wrote:

On 27-10-2008 09:16:57, Luz wrote:

Miss Sarah gaat trouwens wel lekker h� met der pijp leiding. Zou het op iets uitlopen als toen met Mr. Clinton & Miss Lewenski? Dat zou ik nou de bomb vinden.


Verklaar je nader!


http://www.nu.nl/news/1807236/2030/rss/Palin_opnieuw_in_opspraak.html

Maar pijp sloeg dan ook weer dubbel op die Lewinski affaire van tig jaar terug.. Ahh the fun memories of the good 'ol days!

On 27-10-2008 20:36:12, Bierman wrote:

On 27-10-2008 09:16:57, Luz wrote:

Als het ongeveer dezelfde skills zijn als die van J�P� the Nerdy Emp��, weet ik niet of ik daar zo trots op zou moeten zijn  ;)

Miss Sarah gaat trouwens wel lekker h� met der pijp leiding. Zou het op iets uitlopen als toen met Mr. Clinton & Miss Lewenski? Dat zou ik nou de bomb vinden.


Is gewoon moeilijkdoenerij van de media. De media willen gewoon Palin afbranden. Wat ze daar gedaan heb heeft iedere politicus gefixt, zo werkt t altijd.


Tsjah, de eerste eerlijke politicus moet nog geboren worden!

On 26-10-2008 11:53:16, Opperhoofd wrote:

On 26-10-2008 11:39:29, Odyssee wrote:

Ik zeg zelf Mc Cain. Ik denk dat het Amerikaanse volk daar voor stemt.
IK zelf vindt absoluut niet dat Mc Cain het moet worden.

Maar dan kom je bij Obama. Is Amerika daar klaar voor?
En hoe lang houdt Obama het vol? Er waren tijdens de campagnes al plannen om hem te vermoorden.

Mc Cain ->
Voordelen: Ervaren, veel steun in hogere rangen, klassen.
Nadeel: Kan niet presenteren, komt niet zeker over en heeft een aantal flinke fouten gemaakt.

Obama:
Voordelen: Uitstekende presentatie-technieken, Aanhang van de grote zwarte bevolking
Nadeel: Onervaren, Is Amerika er wel klaar voor?, andere regeringen gaan deze onervaren president testen.


Mc Cain nadeel: oorlog, oorlog en nog eens oorlog... dus zal Nederland ook mensen blijven sturen om achter de US aan te blijven lopen.  :thumbsdown:


Opzich is dat niet zo erg als je carriere wilt maken in het leger.
chainsawabortion -
Get High.... Eat Condiments
Obama will get it