Shoutbox: [14-04] pointlesspoint: Seems like a hack. Can't report that user. Changed my account to https://soundcloud.com/pointlesspointlesspoint for now.

General discussion / Who is gonna be the next president of the USA?

Opperhoofd -
On 05-11-2008 09:20:24, Odyssee wrote:

Doodstraf vind ik rechtvaardigheid. Als je iemands leven weg neemt heb je zelf ook niet het recht om te leven.


Arbotus heeft niets met rechtvaardigheid te maken. Een leven wegnemen omdat de ouders er niet voor kunnen zorgen bijvoorbeeld.


Maar wat is de tegen-oplossing voor abortus?
Wie gaat er voor die kinderen zorgen?
Wil jij dat jouw belastinggeld gaat worden besteed aan kinderen van mensen die tegen beter weten in kinderen krijgen die er een verschrikkelijk leven op na gaan houden.
Is er vandeweek niet nog een 3 jarig kindje omgelegd omdat de moeder het kind lastig vond voor d'r sociale leven?
Ik denk dat abortus-recht erg goed is, ook om geen illegale abortussen te hebben waarbij kinderen buiten de zoveel weken nog worden 'verwijderd' op inhumane wijze.
Of waarbij mensen het volledig zelf gaan uitvoeren en iets levends gewoon in de kliko dumpen of in het park.
Zichzelf vergiftigen etc etc.
Ik ben ook pro-doodstraf trouwens.
Daarom zei ik eerder al:

Het is kiezen tussen 2 kwaden.
w1nx -
Amen  :kiss2:
Abrikozenjam -
Iedereen is gek (behalve ik)!
niks gezegd.
Nois3controll3r -
OBAMA IS PRESIDENT  :worship:  :worship:  :worship: Hope for good new area in America, also with the Iraq-war...  :worship:  :thumbsup2:
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 05-11-2008 12:58:20, Nois3controll3r wrote:

OBAMA IS PRESIDENT  :worship:  :worship:  :worship: Hope for good new area in America, also with the Iraq-war...  :worship:  :thumbsup2:


Like anything is going to change.  :') Obama just sends the troops from Iraq to Afghanistan.  :')
w1nx -
Nja, ik denk dat er wel wat gaan veranderen op oorlog-gebied. In ieder geval gaan er wat soldaatjes terug  :D
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
Over Abortuss,

als je je aftrekt kill je ook miljoenen zaadjes, same thing..  :worship:
Odyssee -
Dat is nog geen leven. Pas als het bevrucht is  :thumbsup:
Opperhoofd -
On 05-11-2008 22:00:31, Odyssee wrote:

Dat is nog geen leven. Pas als het bevrucht is  :thumbsup:


Je mag pas van leven spreken na zoveel weken he.
Daaraan is die abortus limiet gekoppeld.
Nois3controll3r -
On 05-11-2008 12:59:54, mstx wrote:

On 05-11-2008 12:58:20, Nois3controll3r wrote:

OBAMA IS PRESIDENT  :worship:  :worship:  :worship: Hope for good new area in America, also with the Iraq-war...  :worship:  :thumbsup2:


Like anything is going to change.  :') Obama just sends the troops from Iraq to Afghanistan.  :')


I don't hope it...  :no:
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 05-11-2008 22:02:40, Opperhoofd wrote:

On 05-11-2008 22:00:31, Odyssee wrote:

Dat is nog geen leven. Pas als het bevrucht is  :thumbsup:


Je mag pas van leven spreken na zoveel weken he.
Daaraan is die abortus limiet gekoppeld.


kijk dat wist ik dan weer niet  =]