General discussion / BTW omhoog: geen In Qontrol in 2011

Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
zombie..  :p
Pluiz -
Hoi.
Qlimax schrappen en gewoon IQ en een feest iets in de richting van Fusion gewoon jaarlijks  :thumbsup2:
Opperhoofd -
On 02-12-2010 17:04:19, Pithune wrote:

het zal me heus niets verbazen als de andere feesten ook getroffen worden.

Waarom?

Er gaat alleen op de entreeprijs 13% extra BTW geheven worden, de kosten voor de organisatie stijgen toch niet?

En wat is €3,- op een ticket van €57,-?  :?

Hoe kunnen ze vooraf concepten gaan schrappen vanwege de stijging van de BTW; pas in 2012 kun je zeggen of de BTW verhoging de verkopen negatief heeft beinvloed.

InQontrol mag dan wel de 'zwakste schakel' zijn tussen alle Q feesten, omdat het niet uitverkocht raakt,

De echte zwakke schakel is Q-Dance Australia; daar is tot op heden nog geen enkel feest van uitverkocht geweest.

maar het is ook 1 van de pioneer feesten die Q-Dance heeft groot gebracht.

Het is in feite gewoon Shockers, alleen dan commercieel (kapot)gemaakt.

:yes:
Jatoch -
On 02-12-2010 17:24:29, Pluiz wrote:

Qlimax schrappen en gewoon IQ en een feest iets in de richting van Fusion gewoon jaarlijks  :thumbsup2:

En dan?
Dan is toch 't hele concept van IQ weg, waar 't de meeste mensen om gaat lijkt me.
Pluiz -
Hoi.
On 02-12-2010 17:46:56, Jatoch wrote:

[...]
En dan?
Dan is toch 't hele concept van IQ weg, waar 't de meeste mensen om gaat lijkt me.

Omdat ik IQ nog een keer wil meemaken  -_-
En omdat Fusion wel lekkor was  :D
Basscontrollerz -
Nuracore
On 02-12-2010 15:16:12, Hektor wrote:

Blij dat ik dan toch nog één editie van InQontrol mee heb mogen maken.
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
xQlusive - The Outside Agency volgend jaar in de HMH  :hungry:
Jatoch -
On 02-12-2010 18:16:42, Knomo wrote:

Ik zeg gewoon nog 'n feestje van Promo in de HMH.  :worship:
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 02-12-2010 18:17:41, Jatoch wrote:

[...]
Ik zeg gewoon nog 'n feestje van Promo in de HMH.  :worship:

Ik zeg beide  :worship:
Nilles -
Schranzmans
On 02-12-2010 18:16:42, Knomo wrote:

met day-mar als gast optreden  :worship:
ZeroGravity -
The Heretic
On 02-12-2010 17:24:29, Pluiz wrote:

wat hij zegt
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
eindelijk eens goed nieuws vandaag
greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
On 02-12-2010 19:20:02, Xerxes wrote:

eindelijk eens goed nieuws vandaag

:no:
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
On 02-12-2010 15:08:55, Canyonree wrote:

Jammer, was afgelopen 2 jaar echt tof  :(

Biedt echter wel ruimte voor een nieuw concept, ik wacht af.

Inderdaad, vet zonde
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
On 02-12-2010 16:58:20, Opperhoofd wrote:

[...]

Inderdaad, de kosten van beveiliging gaan ook omhoog. Politie gaat er op bezuinigen dus moeten organisaties meer uit eigen zak betalen. Er zullen nog veel meer feesten aan gaan.

AMSTERDAM (ANP) - Amsterdam zet 250 rechercheurs van de politie in om een einde te maken aan de criminele activiteiten van veelplegers. Dat bevestigde een woordvoerder van burgemeester Eberhard van der Laan donderdag naar aanleiding van een interview in De Telegraaf.
De agenten moeten een even groot aantal criminelen opsporen, verspreid over de vijf politiedistricten in de stad. De één op één-aanpak leidt ertoe dat de politie op andere terreinen moet inleveren. Van der Laan is namelijk niet van plan het aantal agenten in de stad te vergroten. Hij denkt eraan wijkbureaus gedurende de nacht te sluiten en alleen de grote districtbureaus tijdens deze uren open te houden. Ook zouden organisatoren van commerciële evenementen of voetbalwedstrijden de beveiliging meer op zich moeten nemen, evenals de kosten die daarmee gepaard gaan.
Gewijzigd door dreos1337 op 02-12-2010 19:53
Odyssee -
Camp Nou -> Qamp Rauw  =D
Opperhoofd -
On 02-12-2010 19:42:05, dreos1337 wrote:

Inderdaad, de kosten van beveiliging gaan ook omhoog. Politie gaat er op bezuinigen dus moeten organisaties meer uit eigen zak betalen. Er zullen nog veel meer feesten aan gaan.

AMSTERDAM (ANP) - Amsterdam zet 250 rechercheurs van de politie in om een einde te maken aan de criminele activiteiten van veelplegers. Dat bevestigde een woordvoerder van burgemeester Eberhard van der Laan donderdag naar aanleiding van een interview in De Telegraaf.
De agenten moeten een even groot aantal criminelen opsporen, verspreid over de vijf politiedistricten in de stad. De één op één-aanpak leidt ertoe dat de politie op andere terreinen moet inleveren. Van der Laan is namelijk niet van plan het aantal agenten in de stad te vergroten. Hij denkt eraan wijkbureaus gedurende de nacht te sluiten en alleen de grote districtbureaus tijdens deze uren open te houden. Ook zouden organisatoren van commerciële evenementen of voetbalwedstrijden de beveiliging meer op zich moeten nemen, evenals de kosten die daarmee gepaard gaan.

Ten eerste: Q-Dance spreekt zelf over de BTW-verhoging als reden voor hun besluit:

De verhoging van de BTW op toegangskaartjes (van 6% naar 19%) zorgt ervoor dat de ticketprijzen voor dance events in Nederland flink zullen stijgen.

Bovenstaande ontwikkelingen hebben ertoe geleid dat Q-dance een pijnlijk besluit heeft moeten nemen. In 2011 zal In Qontrol niet meer plaatsvinden.

Niet de eventuele stijging van andere kosten.

Ten tweede: de politie doet de beveiliging tijdens evenementen helemaal niet.  :thumbsup:

Dat zijn sowieso al particuliere bedrijven.

Dat andere stukje heeft niets te maken met het laatste stukje dat je dik drukt.:

On 02-12-2010 19:42:05, dreos1337 wrote:

AMSTERDAM (ANP) - Amsterdam zet 250 rechercheurs van de politie in om een einde te maken aan de criminele activiteiten van veelplegers. De één op één-aanpak leidt ertoe dat de politie op andere terreinen moet inleveren. Van der Laan is namelijk niet van plan het aantal agenten in de stad te vergroten.

Dat gaat dus om rechercheurs, niet de politie die je bij de feesten van bijvoorbeeld Q-Dance ziet rondlopen, buiten het terrein.

Maar wat maakt In Qontrol dan zo onevenredig duur t.o.v. de andere feesten?
Gewijzigd door Opperhoofd op 02-12-2010 20:16
E-Stylezz -
vet cool gave koffiepads !
On 02-12-2010 15:16:12, Hektor wrote:

Blij dat ik dan toch nog één editie van InQontrol mee heb mogen maken.
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 02-12-2010 19:50:03, Odyssee wrote:

Camp Nou -> Qamp Rauw  =D

Ubergay
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 02-12-2010 19:06:59, ZeroGravity wrote:

[...]

wat hij zegt

Wat jij zegt dat hij zegt, zeg ik ook.