Shoutbox: [21:49] steve-k⋆: The Prophet

Feedback / Vuurwerkverbod

Duruz -
Zo klein als de verschillen zijn tussen de voor- en tegenstanders zijn die ook tussen de verschillende groepen ondervraagden. Zo vinden Nederlanders onder de 50 jaar het verbod maar niets, terwijl de tweederde meerderheid van de Nederland die al boven die leeftijd is het verbod steunt. Ook tussen mannen en vrouwen is er een klein verschil. Vrouwen zijn voor (53 procent), terwijl de meeste mannen (51 procent) tegen het verbod zijn.

Uit het onderzoek blijkt dat mensen ook per regio verschillend denken over een verbod op vuurwerk, waarvoor de Rotterdamse GroenLinkser Arno Bonte al eerder een lans brak. In zijn stad, in Amsterdam en in het Oosten zijn de voorstanders met 55 procent in de meerderheid. Den Haag en noorderlingen zijn tegen en in het westen en zuiden is de verdeling helemaal gelijk.

Laten we ook op lsdb.nl nog eens kijken wat we er van vinden!  :6:
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
NEE!!
Nevio -
1
Duruz, translate or die  :censored:
 :D  :L
Luz -
Wat een fckin onzin dat vuurwerk verbod en alle andere verboden van het afgelopen jaar trouwens ook.. Lang leve nazi Nederland  :@
TomStyle -
Wobble Bass
Wie stemt er op ja  :^)
Duruz -
On 26-12-2008 22:02:20, Nevio wrote:

Duruz, translate or die  :censored:
 :D  :L


Pfff, that's a lot of work haha. Just put it in the translatemachine or something?  :a:
Duruz -
Ik word helemaal gek als het vuurwerkverbod in gaat btw  o_O
GekkeNederlander -
NEE!!! je moet iets doen op oudjaarsdag toch  =]
Canyonree -
[Administrator]
Siervuurwerk  :thumbsup:
Zelfgemaakte shit  :thumbsup:
Kant en klaar knalwerk  :yawn:

Doe dat verbod dus nog maar even niet
chainsawabortion -
Get High.... Eat Condiments
banning fireworks  :no:  :no:  :no:  :thumbsdown:
Opperhoofd -
Vuurwerk = zonde van je geld.  :yes:
GekkeNederlander -
of je ouders betalen het gewoon?  ^.^
Opperhoofd -
On 27-12-2008 10:24:32, GekkeNederlander wrote:

of je ouders betalen het gewoon?  ^.^


Ouders betalen?  :')
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 27-12-2008 10:04:10, Opperhoofd wrote:

Vuurwerk = zonde van je geld.  :yes:


Maar wel leuk om te kijken hoe anderen het afsteken. Kost mij helemaal niks.  =]
Odyssee -
kijken naar georganiseerd en professioneel vuurwerk  :thumbsup:
Duruz -
Kijken naar andermans vuurwerk is idd ook leuk, maar als het verbod in gaat kan dat dus ook niet meer  :p
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 27-12-2008 11:10:53, mstx wrote:

On 27-12-2008 10:04:10, Opperhoofd wrote:

Vuurwerk = zonde van je geld.  :yes:


Maar wel leuk om te kijken hoe anderen het afsteken. Kost mij helemaal niks.  =]


inderdaad
Jimbo -
Is inderdaad zonde maargoed, ik zal uitleggen hoe ik het zie met alles van verboden en zo.

Als de regering alles wat nu echt verboden is ( illegaal vuurwerk, etc. ) gewoon legaliseren gaat de kick er gewoon af na een tijdje bij mensen omdat het legaal is. Dus legaliseren zou ik zeggen daar los je het gewoon mee op.
Abrikozenjam -
Iedereen is gek (behalve ik)!
On 27-12-2008 15:00:55, Jimbo wrote:

Is inderdaad zonde maargoed, ik zal uitleggen hoe ik het zie met alles van verboden en zo.

Als de regering alles wat nu echt verboden is ( illegaal vuurwerk, etc. ) gewoon legaliseren gaat de kick er gewoon af na een tijdje bij mensen omdat het legaal is. Dus legaliseren zou ik zeggen daar los je het gewoon mee op.


gelul.. mensen blijven toch ook gewoon het legale vuurwerk kopen  :yes:
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 27-12-2008 15:00:55, Jimbo wrote:

Is inderdaad zonde maargoed, ik zal uitleggen hoe ik het zie met alles van verboden en zo.

Als de regering alles wat nu echt verboden is ( illegaal vuurwerk, etc. ) gewoon legaliseren gaat de kick er gewoon af na een tijdje bij mensen omdat het legaal is. Dus legaliseren zou ik zeggen daar los je het gewoon mee op.


Ik zie het al voor me dat straks elk kutjoch met lawinepijlen en betonstrijkers rondloopt. Dat ze kun eigen handen eraf knallen zal mij een worst wezen, maar dat ik dan elk jaar een nieuwe brievenbus, kliko en dakpannen moet kopen vind ik toch wat minder.