steviedoyle [Set Editor] -
Life begins at 140
Maybe have the favorite artists page within "livesets" more organised. it's all good, but once you have say 10+ favorite artists it gets messy. Would it be possible to have a seperate tab of each artist or atleast have the artists in order. It would be easier to navigate around and find the set(s) you want from that specific artist.
Nicco_dj -
Shoutbox?
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
On 26-03-2011 02:43:33, Nicco_dj wrote:

Shoutbox?

What's wrong with it ?
Aero -
On 26-03-2011 14:48:01, Xerxes wrote:

[...]

What's wrong with it ?

Die vind hem wss niet meer  :p
Zo'n pijltje naar beneden (aan de rechterkant bvb.) zou idd mss wel handig zijn..
E-Stylezz -
vet cool gave koffiepads !
Shoutbox gaat soms dubbel/tripple posten. En na inklappen-uitklappen is het weer weg.
Kan dit niet veranderd worden? Best wel irritant eigenlijk.
Gewijzigd door E-Stylezz op 26-03-2011 21:13
Odyssee -
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
On 26-03-2011 23:30:19, Odyssee wrote:

Dat is dan een lid van de crew. Bert!!!

klopt! Voor jezelf houden die troep Xerxes.
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
http://www.youtube.com/watch?v=ZeKaHBMKows
Raphael Saadiq - Good Man (Sony Music Entertainment)
Legolas -
Minas
trouwens bij het editen van sets duurt het behoorlijk lang tegen dat de wijzigingen te merken zijn
Xerxes -
On 26-03-2011 23:30:19, Odyssee wrote:

Dat is dan een lid van de crew. Bert!!!

Ik denk niet dat jij moet klagen over wat ik doe... als ik mij goed herinner maakte jij nog wredere/racistische opmerkingen toen jij nog crew was... (De polen, Belgen, enz...)
ik zal in het vervolg alles voor mezelf houden maar dan moet jij maar eens stoppen met dat hypocriete gedrag van je, pim...  :')

PS: het was de 8e keer gisteren dat hij die set spamde in de shoutbox...
Gewijzigd door Xerxes op 27-03-2011 12:17
Odyssee -
On 27-03-2011 12:17:04, Xerxes wrote:

[...]
wredere/racistische opmerkingen

:?  _O-
Xerxes -
On 27-03-2011 13:20:53, Odyssee wrote:

[...]

:?  _O-

blijkbaar heb je moeite met antwoorden op die beschuldiging... zwijgen is toestemmen...

Hou gewoon je bek en hou je met je eigen zaken bezig i.p.v. hypocriet te doen...
Odyssee -
On 27-03-2011 13:37:46, Xerxes wrote:

[...]
blijkbaar heb je moeite met antwoorden op die beschuldiging... zwijgen is toestemmen...

Hou gewoon je bek en hou je met je eigen zaken bezig i.p.v. hypocriet te doen...

Ik zwijg toch niet? Ik vraag alleen om een nadere verklaring voor de beschuldigingen die jij jegens mij uit!

Ook nu krijg ik weer verschillende uitspraken naar mijn hoofd geslingerd merk ik. Voor een crewlid had ik toch een wat betere beheersbaarheid verwacht! Zonde!
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
en we gaan weer on topic,

huilen doen jullie maar op msn en als je wat te klagen hebt dan doe je dat bij Bert en niet in zon topic
Odyssee -
Krijgt Bart geen vermaning voor deze uitlatingen? Jij noemt het dus huilen?

In mijn ogen is dit on topic. Het gaat om de nieuwe versie van LSDB en alles wat daar bij komt kijken. Ook de partijdige crewleden.
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
Is al een topic van in de gang Pim, dus word allemaal geregeld  :)
Odyssee -
On 27-03-2011 14:30:35, Xerxes wrote:

[...]

ik haal jouw hypocrisie boven en jij begint over partijdigheid  :')... Je praat poep pim... ik heb me verbeterd... ik heb me stem veranderd op die set...
Volgens mij koester jij nog steeds een wrok omdat jij geen mod meer bent vanwege je racistische uitlatingen tegenover veel leden (INCLUSIEF IK) op deze site... en kom niet af met dat het niet waar is want ik ken genoeg leden die dit kunnen bevestigen... Ik ben het beu dat een individu als jij hier gaat zeggen hoe het moet terwijl je niet eens een fatsoenlijke mod was...

Weet je nog... een ban van 2 jaar omdat je bert belachelijk aan het maken was ??? en nou ga je zijn hielen likken ( en no offends bert  ;) )... dit is gewoon het toppunt van zwakzinnigheid pim  :thumbsup:

Je overdrijft nu even hoor. Ban van 2 maanden door een uit de hand gelopen grap. Niet eens belachelijk maken. Ik was een fatsoenlijke mod. Zijn ook genoeg leden die dat kunnen bevestigen. Tegenover de gevestigde orde die nu de scepter zwaait op deze website.

Maar goed, dat is het punt ook niet van dit betoog. Je hebt je fout toegegeven. Daar gaat het om.
Crewleden dienen geen members weg te jagen doordat zij opgefokt zijn. In jou opzichte ben je nu een beetje opgefokt door het deels moeten aanpassen van je project. Laat die woede dan even buiten het internet.

Einde betoog!
Gewijzigd door Odyssee op 27-03-2011 14:37
Neilio -
https://www.facebook.com/NeilioO
*Opmerkingen voor zich houden doet*
 :^)
Odyssee -
On 27-03-2011 16:19:32, Neilio wrote:

*Opmerkingen voor zich houden doet*
 :^)

Zeg gerust.
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
Jullie praten veelste netjes. Mag wel wat meer straattaal jwz enzo.