On 23-01-2012 00:09:48, StoereMeneer wrote:
[...]
Edit: en voor 't geval jullie dit 'onzin' vinden...'lsdb bunker'?
On 23-01-2012 01:08:04, CrazyDutchMan wrote:
Met je handen in de zakken op de presentatie, noem jij geslaagd?
On 23-01-2012 12:13:31, Knomo wrote:
Mensen als CrazyDutchMan zijn de reden dat LSDB zo dood is de laatste tijd. Ik zeg --> paar maandjes in de hoek staan
On 23-01-2012 18:17:00, Theekop wrote:
Als Midi-controller draaien toegestaan wordt, doe ik mee.
On 23-01-2012 02:08:05, DelugeOfSound wrote:
[...]
Word je nooit moe van je eeuwig geforceerd azijnpissen?
On 22-01-2012 15:08:59, Sm0keythebandit wrote:
een Tournament van huiskamer mixen... juist..
<insert random ableton/reason studiomix here>
On 23-01-2012 00:03:12, greg4850 wrote:
Hmmm deelnemen of niet deelnemen? Dat is de vraag
On 23-01-2012 18:17:00, Theekop wrote:
Als Midi-controller draaien toegestaan wordt, doe ik mee.
On 23-01-2012 23:23:05, DJOMGWTF wrote:
Sheep Cr8torz is my artist name!
Tip 5 Houd gerust je handen in je zakken als dat bij jou en/of de presentatie past (why not?)
Om met het laatste te beginnen, why not? In veel boeken kom je tegen dat je niet met je handen in je zakken kunt presenteren. Want dat hoort niet. Het staat ongeïnteresseerd en onbeleefd. Het grappige is dat we eigenlijk niet meer vanuit onszelf kijken of we het wat vinden of niet. We hebben geleerd dat het niet hoort maar hoe is de praktijk?
Sommige mensen hebben altijd hun handen in hun zakken, dat is hun houding en die valt niet op, behalve als ze gaan presenteren (want dan hoort het niet). Terwijl ze een prima presentatie houden, met handen in de zak, zelf gezien!
Ben je zo’n type als ik, die met ‘handen praat’ dan zou het weleens lekker rustig kunnen zijn als je één of beide handen in je zak zou hebben.
Ook heb ik een filmpje (interne bedrijfsveiligheidsfilm) gezien van iemand die gedurende een kwartier op een podium stond en zijn verhaal vertelde. Hij is niet van zijn plaats geweest en zijn handen bleven in zijn zakken. Hij hield een indrukwekkend verhaal waar ik nog steeds aan terug denk.. Door te staan zoals hij stond, onderstreepte hij juist z’n verhaal.
Veel mensen vragen zich af waar ze hun handen moeten laten tijdens een presentatie. Ik stel voor om die handen maar gewoon te laten zijn, die komen vanzelf wel, daar gaat het niet als eerste om.
Concentreer je op je verhaal en vertel vanuit je persoonlijkheid, dat is veel belangrijker.
En als daar uiteindelijk handen in zakken bij horen? Why not?
Tool: wil je toch wat meer aandacht voor waar je je handen kunt laten? Probeer dan eens het volgende: laat ze langs je lijf hangen of stop ze in je zakken. En wissel dat af terwijl je hardop een opsomming van de voetbaluitslagen houdt, een goede grap vertelt en over je grootste passie enthousiast vertelt. Laat je handen hun eigen leven leiden.
Relax en vertrouw er op dat je handen hun eigen weg wel vinden, in of uit je zakken!
On 24-01-2012 11:50:34, Opperhoofd wrote:
[...]
Hoe heeft een geslaagd iets te maken met iets dat volgens jou een ramp was?
Lrn2argument.