Shoutbox: [14-04] pointlesspoint: Seems like a hack. Can't report that user. Changed my account to https://soundcloud.com/pointlesspointlesspoint for now.
Abrikozenjam -
Iedereen is gek (behalve ik)!
Was vandaag met wat vrienden in een melige bui en heb heel de dag moppen getapt... dus ik d8 laten we een moppen topic beginnen aangezien lsdb zo serieus is of aan het afkraken is  :a:

Ik begin:

Jantje van 4 zit met zijn zusje Marietje in bad en vraagt aan zijn Moeder: Mam, wat is dat dingetje dat Marietje tussen haar beentjes heeft? Oh, zegt Moeder, daar heeft de dokter een klein sneetje gegeven toen ze werd geboren.
Nou , zegt Jantje, dan heeft oma zeker een klap met een hakbijl gehad!
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit


 :thumbsup:
Abrikozenjam -
Iedereen is gek (behalve ik)!
hahahah die is echt hard  :p
Corpsorz -
Mudkipz ^
Allebei wel lol trouwens:P
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
De engel in de cel
Er was een verslaafde Belg en een verslaafde Nederlander. Zij werden allebei tot 60 jaar gevangenisstraf veroordeeld voor moord. Maar waren allebei zeker onschuldig. daarom kwam er een engel in hun cel en verrtelde dat ze een wens mochten doen. De belg die verslaafd aan roken is dacht meteen ik wil dat mijn hele cel vol zitten met sigaretten en joints. en poeff heel zijn cel zit vol ermee. dan gaat de engel naar de Nederlander. de Nederlander die verslaafd is aan sex die zegt "ik wil dat heel mijn cel vol zit met allemaal meiden uit verschillende landen"en poeff zo gebeurd. Na 60 jaar komt de engel terug ( dag voor hun vrijlating) om te kijken of ze hebben genoten. hij komt in de cel van de nederlander binnen en ziet hem nog bezig met een marokaanse vrouw. de Nederlander bedankt hem "zonder jou had ik het hier nooit gered"dan gaat hij bij de belg kijken en ziet dat alle sigaretten en Joints nog staan en vraagt aan de belg waarom heb je er niet van genoten. De belg zegt: Ik heb geen vuur......

zijn altijd wel grappi van belgen moppe
Abrikozenjam -
Iedereen is gek (behalve ik)!
jahaa die had ik ook vandag gehoord ietsje anders (namelijk ook nog met een duitser) maar komt op hetzelfde neer  xD
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 08-07-2008 22:08:54, Abrikozenjam wrote:

jahaa die had ik ook vandag gehoord ietsje anders (namelijk ook nog met een duitser) maar komt op hetzelfde neer  xD


best wel bale geen vuur  :p
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
Achtervolging
Twee Belgen zitten aan de waterkant en zien voor het eerst een waterskieër. Vraagt de ene Belg aan de andere: "Waarom vaart die boot zo snel?" Antwoordt de andere: "Ja logisch, hij wordt achtervolgt door die man daarachter aan dat touw."

 :worship:
fosjoo -
mijn bril is 1337.. fosho
Mstx ben jij zon geenstijler ja  :)
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 08-07-2008 22:35:49, fosjoo wrote:

Mstx ben jij zon geenstijler ja  :)


Al 5 jaar ofzo? Ik heb er hier nog 2 t-shirts van liggen  :')
RJBanthum -
Dat had ik al begrepen :P met je 'userts' geval  xD
donkeyass -
ik probeer ff:

wat is een jood die van het dak afvalt?








- een vallende ster  =]
fosjoo -
mijn bril is 1337.. fosho
hehe  :worship:
JoosiieJ -
Suck my balls
Op een dag ontmoet Jane,Tarzan in de jungle. Ze is vrijwel onmiddellijk verkocht en uitermate aangetrokken tot deze wildeman en tijdens een gesprek babbelen ze over zijn leven in de jungle. Ze vraagt hem hoe hij zijn seksuele noden bevredigt.

'Wat is dat?', vraagt hij, niet wetende waar ze op doelt.
Ze legt hem onmiddellijk uit wat seks is, waarop hij zegt:
'Oh dat.
Wel, ik gebruik meestal een gat in de stam van een boom.'
Zichtbaar verafschuwt zegt ze: 'Tarzan, je doet het helemaal verkeerd! Ik zal je uitleggen hoe je het wel moet doen.'
Ze doet haar kleren uit, gaat liggen op de grond en spreidt haar benen. 'Hier', zegt ze, 'hiermee moet je dat doen!'
Tarzan doet zijn lendendoek uit, gaat een stap dichterbij staan en geeft haar plotseling een trap in het kruis.
Jane rolt in het rond van de pijn, en wanneer ze uiteindelijk een beetje tot positieven komt, vraagt ze: 'Waarom in godsnaam deed je dat nu?'
'Nou', zegt Tarzan, 'gewoon effe checken of er geen eekhoorn in zit!
Canyonree -
[Administrator]
Droog  :')
Spikey -
pwwt!
De rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard moet van zijn vader een knappe vrouw uit gaan zoeken om mee te trouwen. De rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard denkt even na en zegt: 'Ik weet waar ik, de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard, een mooie vrouw kan vinden… In het grote kasteel!' En hij vertrekt… Als de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard aankomt bij het kasteel komt hij bij de deurwachters en zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard en ik kom voor de mooie prinses. En de deurwachters laten de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard door de deur. Dan komt de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard bij een lakei en zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard en ik kom voor de mooie prinses. En de lakei laat de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard erdoor. Even later komt de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard bij een mongolide hofnar en zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard en ik kom voor de mooie prinses. En de hofnar zegt: "ZRFGFRHRBRTOOHHTHUU", daar bedoeld hij mee dat de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard erdoor mag. Dan, na lang lopen komt de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard bij de vader van de mooie prinses en zegt:"Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard en ik wil met uw dochter trouwen. Waarop de vader van de mooie prinses zegt: "Je moet eerst de negenkoppige slang verslaan." De rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard gaat naar de negenkoppige slang e zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard"en hij hakt het eerste hoofd van de negenkoppige slang eraf. Dan komt hij bij het tweede hoofd en zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard", en hij hakt het tweede hoofd van de negenkoppige slang eraf. Dan komt de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard aan bij de derde kop van de negenkoppige slang en zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard en hij hakt zo ook de derde kop van de negenkoppige slang eraf. Dan komt de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard aan bij de vierde kop van de negenkoppige slang en zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard en hij hakt zo ook de vierde kop van de negenkoppige slang eraf. Dan komt de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard aan bij de vijfde kop van de negenkoppige slang en zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard en hij hakt zo ook de vijfde kop van de negenkoppige slang eraf. Dan komt de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard aan bij de zesde kop van de negenkoppige slang en zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard en hij hakt ook de zesde kop van de negenkoppige slang eraf. Dan komt de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard aan bij de zevende kop van de negenkoppige slang en zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard en hij hakt zo ook de zevende kop van de negenkoppige slang eraf. Dan komt de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard aan bij de achtste kop van de negenkoppige slang en zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard en hij hakt zo ook de achtste kop van de negenkoppige slang eraf. Dan komt de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard bij de negende en laatste kop van de negenkoppige slang en zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard en ik ga je laatste kop eraf slaan, en dan mag ik met de mooie prinses trouwen en hij hakt ook de allerlaatste kop eraf. Hij gaat terug naar het kasteel. Als de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard aankomt bij het kasteel komt hij bij de deurwachters en zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard en ik kom voor de mooie prinses. En de deurwachters laten de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard door de deur. Dan komt de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard bij een lakei en zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard en ik kom voor de mooie prinses. En de lakei laat de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard erdoor. Even later komt de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard bij een mongolide hofnar en zegt: "Ik ben de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard en ik kom voor de mooie prinses. En de hofnar zegt: "ZRFGFRHRBRTOOHHTHUU", daar bedoeld hij mee dat de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard erdoor mag. Het grote moment is aan gebroken voor de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard, hij is bij de vader van de mooie prinses. De rood-wit-blauwe ridder op het rood-wit-blauwe paard zegt nu tegen de vader van de mooie prinses: "Ik, de rood-wit-blauwe ridder met het rood-wit-blauwe paard, heb de negenkoppige slang verslagen en nu is mijn vraag: Mag ik met uw dochter trouwen?" Waarop de vader van de mooie prinses zegt: "NEE"
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
RJBanthum -
Een Nederlander, een Belg, een non staan in dezelfde coupé als een zeer aantrekkelijke jongedame met weinig verhullende kleding aan. De trein rijdt door een tunnel, het wordt pikdonker in de trein...:

...PETS! -AAH! Godv..

De trein komt de tunnel weer uit en de Belg kijkt met een vertrokken gezicht om zich heen met zijn hand op z'n achterste. De non is verbouwereerd en vermoedt dat de Belg de mooie jongedame heeft willen strikken, die daar schijnbaar niet van gediend was en de man een pak rammel heeft verkocht. 'Groot gelijk', denkt de non! De jongedame denkt dat de Belg probeerde om haar stiekem te betasten, maar per ongeluk de non heeft betast, die daar heftig op reageerde met een flinke mep. 'Hihi, wat een mop!' denkt ze! De Belg denkt dat de Nederlander de jongedame heeft willen pakken, die het daar niet mee eens was en uithaalde naar de Nederlander, die dat natuurlijk voorzien had en snel bukte waardoor de zwaai tegen mijn bakkes is aangekomen! 'Amai, wat een streek' denkt de Belg! De Nederlander denkt: 'Bij de volgende tunnel geef ik die Belg nog een schop onder z'n kont!'
RJBanthum -
Jip en Janneke zitten in bad.
Janneke ziet Jip zitten en vraagt aan Siep,
"wat is dat dingetje bij Jip tussen z'n benen?"
'Dat is Jip's elfde vingertje!' weet Siep te vertellen.
"En waarom heb ik die niet?"
'Jij hebt een tweede mondje!' legt Siep uit.
"Ohh..." Als moeder even later boven komt kijken of de kinderen leuk aan het spelen zijn krijgt ze de schrik van haar leven!
'Wat zijn jullie aan het doen!'
"Jip is met zijn elfde vingertje in mijn tweede mondje aan het voelen of er al een tandje los zit!"
Canyonree -
[Administrator]
Die eerste snap ik niet  :-/?