Shoutbox: [24-06] Lauth: Someone can re-upload D-vino FearFM sets?  :(

Feedback / On the downtime and the removal of ID&T sets

hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
Morango... are you there??

You're not leaving us right?

 :x
greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
On 13-09-2011 17:07:18, hardcorerepublic wrote:

Morango... are you there??

You're not leaving us right?

 :x


I hope that he don't leave us  :(
He is a good member here
Gewijzigd door greg4850 op 13-09-2011 17:17
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
On 13-09-2011 17:17:20, greg4850 wrote:

[...]

I hope that he don't leave us  :(
He is a good member here


he hasn't been active for a while.. and yesterday was such a depressing day  :cry:
he lost quite an amount yesterday..
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
I hope it hasn't been those fuckers with their shitty links... that made him decide to move away  :(
greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
On 13-09-2011 17:43:48, hardcorerepublic wrote:

I hope it hasn't been those fuckers with their shitty links... that made him decide to move away  :(


Well it's the fault of those fuckers  :-/
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
Sorry ik ga het in het nederlands doen  :$

Misschien moet er eens wat gedaan worden aan bepaalde mass uploaders (BV Pit, Tulin, Exqlusive.com (VOORAL DEZE LAATSTE)).
Ik weet het... Het klinkt eentonig dat ik dit altijd zeg maar als je ziet dat bijvoorbeeld ExQlusive.com alle sets van Tomorrowland heeft gepost nog voor de set in theorie gedaan was (dus automatisch geript heeft van BE@ TV)... vind ik dat daar iets aan gedaan moet worden. Ik wil niemand met de vinger wijzen, maar ik heb het toch automatisch gedaan...

Waarom dan niet bijvoorbeeld Patrickg88 en HC republic? Omdat deze leden/crew alleen sets posten die meestal door de artiesten zelf vrijgegeven worden (via facebook, twitter, eigen website, enz...) Er moet verschil gemaakt worden tussen rippen van Soundcloud (DAT GAAT WEL DEGELIJK) en een link van soundcloud doorgeven MET download link  :)

Ik zou hier wel graag een mening over hebben... Langs de ene kant vind ik het overdreven gezocht, langs de andere kant vind ik dat ik de waarheid vertel  :)
Gewijzigd door Xerxes op 13-09-2011 18:38
greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
We need to do something against those guys, I don't wanna see Morango leaving..
I always post the original artist links too.
DelugeOfSound [Moderator] -
On 13-09-2011 18:36:32, Xerxes wrote:

Sorry ik ga het in het nederlands doen  :$

Misschien moet er eens wat gedaan worden aan bepaalde mass uploaders (BV Pit, Tulin, Exqlusive.com (VOORAL DEZE LAATSTE)).
Ik weet het... Het klinkt eentonig dat ik dit altijd zeg maar als je ziet dat bijvoorbeeld ExQlusive.com alle sets van Tomorrowland heeft gepost nog voor de set in theorie gedaan was (dus automatisch geript heeft van BE@ TV)... vind ik dat daar iets aan gedaan moet worden. Ik wil niemand met de vinger wijzen, maar ik heb het toch automatisch gedaan...

Waarom dan niet bijvoorbeeld Patrickg88 en HC republic? Omdat deze leden/crew alleen sets posten die meestal door de artiesten zelf vrijgegeven worden (via facebook, twitter, eigen website, enz...) Er moet verschil gemaakt worden tussen rippen van Soundcloud (DAT GAAT WEL DEGELIJK) en een link van soundcloud doorgeven MET download link  :)

Ik zou hier wel graag een mening over hebben... Langs de ene kant vind ik het overdreven gezocht, langs de andere kant vind ik dat ik de waarheid vertel  :)


[Weldoordachte mening]
Ik heb niets tegen mass uploaders, maar ik stel 2 eisen:
1. de kwaliteit van de uploads moet in orde zijn, ik heb geen zin in halfslachtige ripjes om maar zsm een setje te kunnen leveren.
2. de links moeten in orde zijn. Bepaalde uploaders hebben links naar hun eigen sites danwel naar dubieuze pay-per-download sites, daar merkt de gebruiker niets van maar ik wil dat toch inperken. Het is niet de bedoeling dat je via lsdb je geld binnenhaalt. Mocht je daar interesse in hebben, PM dan DelugeOfSound met business offers. Ik ben gevoelig voor gratis bakken hertog jan.
[/Weldoordachte mening]
Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
x2 wat DoS zegt
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
ik zeg: eMule 4 mod
Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
ik zeg: Domi voor slet editor
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
On 13-09-2011 18:36:32, Xerxes wrote:

Sorry ik ga het in het nederlands doen  :$

Misschien moet er eens wat gedaan worden aan bepaalde mass uploaders (BV Pit, Tulin, Exqlusive.com (VOORAL DEZE LAATSTE)).
Ik weet het... Het klinkt eentonig dat ik dit altijd zeg maar als je ziet dat bijvoorbeeld ExQlusive.com alle sets van Tomorrowland heeft gepost nog voor de set in theorie gedaan was (dus automatisch geript heeft van BE@ TV)... vind ik dat daar iets aan gedaan moet worden. Ik wil niemand met de vinger wijzen, maar ik heb het toch automatisch gedaan...

Waarom dan niet bijvoorbeeld Patrickg88 en HC republic? Omdat deze leden/crew alleen sets posten die meestal door de artiesten zelf vrijgegeven worden (via facebook, twitter, eigen website, enz...) Er moet verschil gemaakt worden tussen rippen van Soundcloud (DAT GAAT WEL DEGELIJK) en een link van soundcloud doorgeven MET download link  :)

Ik zou hier wel graag een mening over hebben... Langs de ene kant vind ik het overdreven gezocht, langs de andere kant vind ik dat ik de waarheid vertel  :)


We moeten gewoon alle money links verwijderen...mensen bannen. Het zal ten kosten gaan van het aantal sets... maar het kan eigenlijk gewoon niet anders. Als wij hierdoor members als Morango mee verliezen.. is het tijd om het niet meer toe te staan.
Pluiz -
Hoi.
Ik zeg: pluiz for president
Legolas -
Minas
ik zeg: lego voor admin
CrazyDutchMan -
On 13-09-2011 21:05:05, hardcorerepublic wrote:

[...]

We moeten gewoon alle money links verwijderen...mensen bannen. Het zal ten kosten gaan van het aantal sets... maar het kan eigenlijk gewoon niet anders. Als wij hierdoor members als Morango mee verliezen.. is het tijd om het niet meer toe te staan.


Juist, alles onder 200 mb verplicht Zippyshare  :worship:
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 13-09-2011 23:48:58, CrazyDutchMan wrote:

[...]

Juist, alles onder 200 mb verplicht Zippyshare  :worship:


Zodat het na 30 dagen van geen activiteit verwijderd wordt?  :-/
DelugeOfSound [Moderator] -
On 14-09-2011 00:01:42, Knomo wrote:

[...]

Zodat het na 30 dagen van geen activiteit verwijderd wordt?  :-/


Was megaupload maar bugvrij  :(
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 14-09-2011 00:03:19, DelugeOfSound wrote:

[...]

Was megaupload maar bugvrij  :(


Dat valt nog wel mee, Multiupload vind ik ook altijd een prima site om te uploaden.
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
Jullie doen net alsof die morango dood is  :p