Shoutbox: [24-06] Lauth: Someone can re-upload D-vino FearFM sets?  :(

Feedback / On the downtime and the removal of ID&T sets

Neilio -
https://www.facebook.com/NeilioO
Zo blijft er niks over van LSDB...
Nego -
Heatzone
On 12-09-2011 19:49:52, Maximumraver wrote:

[...]

LSDB. Host. Geen. Sets.

Je kan de links verwijderen, maar de files staan nog steeds online, als je weet dat ze bestaan kun je ze nog altijd googlen.

Je moet niks aan buma (of welke organisatie dan ook) betalen om te linken.
En dat is ook een feit.


Volgens mij moet je even wat research doen dan  ;)
wytzos -
Ken je wel ophouden met je hele site, lsdb draait bijna alleen op de liveset downloads...
jammerjammer!!!!
Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
On 12-09-2011 20:22:27, Nego wrote:

[...]

Volgens mij moet je even wat research doen dan  ;)


Doe ik dat al een tijdje, jaartje of 9 ongeveer schat ik zo ondertussen wel.
Linken is niet illegaal, simpel als dat. Je bent verantwoordelijk voor wat je host, lsdb zend ook niks uit, streamt niet (geen soudcould meer). LSDB is gewoon een zoekmachine.

Met de logica dat je niet mag linken

http://tinyurl.com/6kmf2ax

Moet google nu ook betalen.

Voila, links naar livesets.
ironhider -
??
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
On 12-09-2011 20:31:39, Maximumraver wrote:

[...]
Moet google nu ook betalen.

Voila, links naar livesets.


Volgens mij heeft dat ermee te maken dat google het niet kan monitoren en wij wel. TPB doet ook niks anders dan linken en ook die zijn verboden in NL.
Nego -
Heatzone
On 12-09-2011 20:35:50, Vogelhuisje wrote:

[...]

Volgens mij heeft dat ermee te maken dat google het niet kan monitoren en wij wel. TPB doet ook niks anders dan linken en ook die zijn verboden in NL.


En zo zoveel andere ook idd  :)
Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
On 12-09-2011 20:35:50, Vogelhuisje wrote:

[...]

Volgens mij heeft dat ermee te maken dat google het niet kan monitoren en wij wel.
TPB doet ook niks anders dan linken en ook die zijn verboden in NL.


Toch issie nog steeds te bereiken  :p
Maar dat over het monitoren zou wel kunnen kloppen, ik kan het tegendeel iig niet bevestigen atm  ;)
Dan kunnen we iig de sets verwijderen van de organisaties die het niet hierop willen hebben, zoals nu gebeurt  :)

Hoewel trouwens, LSDB kan niet monitoren of na het klikken van de file link, de file ook daadwerkelijk gedownload word.

Maar ik wou eigenlijk meer duidelijk maken dat dit weinig te maken heeft met dat hele podcast gedoe (Met Buma ensow) van laatst  :p Het zou vergelijkbaar zijn als LSDB een radio show had, en die uitzending daarna host om te downloaden  :p
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
On 12-09-2011 20:45:49, Maximumraver wrote:
[...]
Toch issie nog steeds te bereiken  :p


Omdat die servers nog lastiger te traceren zijn dan Khadaffi, die staan waarschijnlijk ergens in een kelder van een oud vrouwtje in Siberië. Bovendien heeft TPB geen eigenaar op papier (als ik me niet vergis).
Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
De laatste keer dat ik het gechecked had stond TPB geregistreerd in Seychelles (bij Madagascar)  :p Alleen geen idee hoe het nu op dit moment zit  :p
Addict -
Exodus
Zo tering ID&T en zwak, willen ze dan direct de downloader ook aanpakken,
Simpele oplossing - ID&T stop gewoon met sets te streamen
Echt altijd respect voor jullie gehad (ID&T) maar maak niet van jullie probleem ons probleem.

Dikke vinger
DjRepix -
On 12-09-2011 21:05:15, Addict wrote:

Zo tering ID&T en zwak, willen ze dan direct de downloader ook aanpakken,
Simpele oplossing - ID&T stop gewoon met sets te streamen
Echt altijd respect voor jullie gehad (ID&T) maar maak niet van jullie probleem ons probleem.

Dikke vinger


Amen.
MrKikker -
het einde van lsdb.

dance-tunes is de grootste flop van de 21e eeuw ondanks alle promotie, dus nu wordt het maar gewoon door de strot geduwd zoals een echte monopolist beaamt.
Gewijzigd door MrKikker op 12-09-2011 21:39
djblacksun -
Fake Shit
 =D  =D  =D  =D
CrazyDutchMan -
On 12-09-2011 19:03:59, Nego wrote:

Moment zat er aan te komen.
Gewijzigd door CrazyDutchMan op 12-09-2011 21:59
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
12 september is een zwarte dag in de geschiedenis...
magic-d -
On 12-09-2011 19:03:59, Nego wrote:

Moment zat er aan te komen. Het aanbieden van livesets = podcasts en daar moeten gewoon naburigerechten officieel over betaald worden. Doet ID&T dit nu niet dan had Buma/Stemra het wellicht binnenkort gedaan?

Radio 538 is niet voor niets gestopt met het aanbieden van de podcasts op hun site. En voor de mensen die miepen van dat het geen ID&T muziek is. Alle grote labels + artiesten zijn bijv ook lid van de buma. Of je het nu leuk vindt of niet.

Tevens niet iets dat ik achter de move sta maar zo zijn de feiten wel  :)



Als ik hier mijn set aanbied met platen die ik gekocht heb kan niemand me daarover lastig vallen;)
knarfieboy -
Bosseidon
On 12-09-2011 19:49:52, Maximumraver wrote:

[...]

LSDB. Host. Geen. Sets.

Je kan de links verwijderen, maar de files staan nog steeds online, als je weet dat ze bestaan kun je ze nog altijd googlen.

Je moet niks aan buma (of welke organisatie dan ook) betalen om te linken.
En dat is ook een feit.


FTD is toch ook aangeklaagd terwijl ze zelf niks hosten. Zij hadden de rechtszaak verloren.

De hekken om het internet krijgen helaas steeds meer fundering...
Nego -
Heatzone
On 12-09-2011 22:08:54, magic-d wrote:

[...]


Als ik hier mijn set aanbied met platen die ik gekocht heb kan niemand me daarover lastig vallen;)


Jawel want jij publiceert copyright materiaal  ;) Een wss upload je het ook nog zelf ook. Kopen doe je voor eigen gebruik, het verder verspreiden moet je voor betalen.
knarfieboy -
Bosseidon
<< awyeah pro paintjob