Shoutbox: [24-06] Lauth: Someone can re-upload D-vino FearFM sets?  :(

Feedback / On the downtime and the removal of ID&T sets

Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
On 12-09-2011 22:21:15, knarfieboy wrote:

[...]

FTD is toch ook aangeklaagd terwijl ze zelf niks hosten. Zij hadden de rechtszaak verloren.

De hekken om het internet krijgen helaas steeds meer fundering...


Ik wist dat iemand vanzelf met FTD aan zou komen  :p

Maar FTD ging zelf naar de rechter  ;)

http://torrentfreak.com/usenet-portal-loses-court-case-against-brein-110209/

Behalve in de zaak tegen Eyeworks toen, daar zijn ze wel aangekaalgd.
Maar LSDB is ook geen Usenet portal, en alleen vooral livesets  :p
Tis allemaal erg grijs, niet echt en zwart wit  :D
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
was het maar zwart wit, dan wisten we wie de schuld moet krijgen  -_-
DelugeOfSound [Moderator] -
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
On 12-09-2011 22:30:42, knarfieboy wrote:

<< awyeah pro paintjob


 :beer:
burnsy1974 -
This is breaking my heart !  :thumbsdown: cant you set up as a private site members only by invite ?
Disternation -
Jammer van het hele gebeuren,

Zwaar K*t zelf, want naar mijn mening worden juist ook beginnende djs, of regionale via LSDB meer bekend.
Mensen kunnen wereldwijd iets opzoeken van een dj of muziekstyle, zonder heel Google ofd. te moeten afzoeken..
ngativs -
live as if you'll die today
On 12-09-2011 13:25:51, ernestoow wrote:

why not only remove the links to ID&T sets only, instead of removing them all?... if other organisations want them removed as well, let them contact you first. you won't get sued without being contacted first..


id&t is vrijwel alles qua evenementen toch?? tenminste als ik moet geloven wat mijn vriendin zegt (die een hbo studie doet wat met evenementen te maken heeft..) ze zegt dat id&t het opperhoofd van alle nederlandse evenementen is en dat ieder evenement wel iets met id&t te maken heeft.. gaat denk ik beetje lastig worden als dat ook daadwerkelijk zo is toch.. maah jezus wa een onzin

p.s. handtekeningenactie :P of boycot id&t met ze alle haha
Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
On 12-09-2011 23:10:12, ngativs wrote:

[...]

id&t is vrijwel alles qua evenementen toch??


lolnee
Hektor -
Zuigen, kreng!
1. ID&T laat ons alle 'legale' sets verwijderen.
2. Alle andere legale sets zullen binnenkort volgen.
3. Alles gaat via een illegaler en minder controleerbaar circuit, waarin ook CD's en andere niet gratis te verkrijgen muziek rond zal gaan.
4. Profit!

Ik vraag me echt af wat ID&T met deze actie wil bereiken, want de online verspreiding van muziek kunnen ze echt niet stoppen.
MrKikker -
On 12-09-2011 23:14:14, Hektor wrote:

1. ID&T laat ons alle 'legale' sets verwijderen.
2. Alle andere legale sets zullen binnenkort volgen.
3. Alles gaat via een illegaler en minder controleerbaar circuit, waarin ook CD's en andere niet gratis te verkrijgen muziek rond zal gaan.
4. Profit!

Ik vraag me echt af wat ID&T met deze actie wil bereiken, want de online verspreiding van muziek kunnen ze echt niet stoppen.


dit soort beleid is toch overal gaande. perfect voorbeeld is de regulering van hasj en wiet. wietpassen, sluiten van coffeeshops, etc duwt het circuit alleen maar naar het illegale waarna het _volledig_ oncontroleerbaar wordt.

maar ID&T doet dit gewoon gedwongen. Buma klopte aan en heeft een mooi dealtje gemaakt met ID&T: dreig lekker in het rond dat alle setjes van internet moeten verdwijnen en wij laten jullie met rust.
het zal ID&T verder worst wezen wat de fans vinden, ze hebben gewoon geen zin in een claim van buma en ik geef ze groot gelijk.
Gewijzigd door MrKikker op 12-09-2011 23:20
DelugeOfSound [Moderator] -
Ik ga binnenkort in een lange regenjas op een donkere straathoek staan. Pssst...pssst...livesetje downloaden?
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
Welcome back  :)
Hektor -
Zuigen, kreng!
On 12-09-2011 23:18:55, DelugeOfSound wrote:

Ik ga binnenkort in een lange regenjas op een donkere straathoek staan. Pssst...pssst...livesetje downloaden?


Ik zet al mijn prioriteiten opzij en ga lekker bij Buma werken, cashen over de rug van anderen en ondertussen alles lekker zelf 'legaal' downloaden. <3
Neilio -
https://www.facebook.com/NeilioO
Volgende keer als je een set post:

Bij meer info zet je deze info neer:

Op mijn facebook/twitter/youtube/etc kun je de link vinden voor download  ;)
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
Ik mis Thunderdome nu al...  :cry:  :cry: boehoeohoeoehoeoeo
ulli88 -
HC more than a Music!!!
On 12-09-2011 22:53:04, burnsy1974 wrote:

This is breaking my heart !  :thumbsdown: cant you set up as a private site members only by invite ?



+1
Gewijzigd door ulli88 op 13-09-2011 00:41
greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
On 12-09-2011 23:21:41, Vogelhuisje wrote:

Welcome back  :)
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
Toch wel mooi dat veel mensen zich hierom bekoren  (L)
SchizeQ -
facebook.com/Coarsection
Any new terms of use?
Harvester -
Nice work getting back online!